ik heb de foto eerst zo klein mogelijk gemaakt in microsoft photo editor. toen onder een andere naam opgeslagen. daarna ben ik naar www.imageshack.us gegaan. - plaatje geüpload - vinkje gezet bij verkleinen en dan in de rubriek daarnaast het formaat van avatar gekozen. toen op oké of host geklikt. eventjes wachten. dan krijg je verschillende links. ik heb de aller-alleronderste gepakt (even scrollen). en die gecopieerd in mijn profiel gezet. ik hoop dat dit duidelijk is en dat het je lukt. ik ben niet zo'n held in uitleggen (schaam schaam).... SUCCES
Heb je geen handige man ? Mijn ventje doet dat soort dingen altijd voor me want ik kom er ook nooit uit. Succes, hopelijk lukt het je !
Ik kan hem wel verkleinen, maar dan vragen ze om de hoeveelheid pixels. Ik weet hoe ik dit in moet stellen, maar hier op de site wordt aangegeven dat hij een maximale grootte van 5KB mag hebben. Met hoeveel pixels komt dat dan ongeveer overeen?
? kan dat nou? stuur hem eens naar mijn email adres meis ga ik even proberen voor je debbie@zwangerschapspagina.nl
OK, ik heb hem (onbewerkt) naar je toegestuurd. Ik heb hem niet kleiner gemaakt, dus het is best een groot bestandje.
Hahaha! Ja, ik ook! Ik ben benieuwd of het Debbie gaat lukken. Wedden dat als het gelukt is, het fotootje zo klein is dat je bijna niets meer kan zien? Is echt weer iets voor mij om een verkeerd fotootje uit te zoeken....
hahaha idd hij is wel wat onduidelijk geworden of te wel klein had hem al iets aangepast zodat papa (neem teminste aan dat het papa was ) zijn hand wat verwijderd maar ik moet ook zeggen , vind de avatar ruimte wel erg klein hoor blijft niet zoveel van je foto over met deze instelling maar goed het is me dus gelukt nu jij nog invullen @elmo het is een heeeel mooi kindje alleen jammer dat ze zo klein worden als avatar
Hoi Deb, nou het lukt nog steeds niet, hoor. Het aantal pixels is nu ok, maar het aantal KB is nog steeds te groot. Hij mag max. 5 KB zijn en die van mij (die je hebt doorgemaild) is nu 13,nogwat KB. Wat ben ik weer lekker lastig, he? (het houdt het wel spannend...)
Stuur hem anders naar mij door. Opslaan voor web is meestal een goede oplossing. PM maar voor m'n email...
Op www.fotoverkleinen.nl kun je instellen hoe groot de foto moet worden. Als je daar 60x60 invult komt het helemaal goed! Dit is echt een hele makkelijke site