Vreemde gevoel dat ik na MK over 2 a 3 maanden weer zwanger ben

Discussie in 'Miskraam' gestart door natascha01, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hallo meiden,

Even een vraagje / ei dat ik kwijt wil.
    het is heel vreemd maar ik heb 1,5 week geleden een miskraam gehad en nu heb ik zelf sterk het gevoel dat ik over 2 a 3 maanden weer zwanger ben, ik merk ook dat ik hierin rustiger ben. dit gevoel had ik voor mijn miskraam helemaal niet.
    Is dit vreemd / raar en kent iemand dat gevoel?

liefs
    natascha

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat heerlijk, ik hoop voor je dat je dat goed aanvoelt!

Suus

3. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    hier nog iemand die hoopt dat jouw gevoel juist is:D en het is toch heerlijk om een zekere rust in jezelf te voelen.
    Heel veel succes en laat het ons ook even weten als je gevoel is uitgekomen he!:)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat gevoel heb ik ook :). Daar heb ik eigenlijk 1,5 maand op geteerd en nu begint me dat gevoel tegen te keren: "Ik ben dadelijk diep teleurgesteld als ik deze maand of volgende maand niet poitief test!". Probeer mezelf uit zelfbescherming maar wat anders op te stellen en te bedenken dat het best nog even kan duren maar dat het vanzelf weer komt :).

Bij mijn MA voelde het voor mij niet goed terwijl ik 2 goede echo's gezien had mét hartje en dat bleek -helaas- waar, hopelijk klopt dit voorgevoel dan ook :p

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik hoop dat je gevoel goed is meid en dat het je helpt om daarin te berusten is altijd fijn natuurlijk!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb ook 1,5 week geleden een mk gehad en weet het zelfs zeker dat het gelijk weer gaat lukken over een maand of 2. Heel erg inderdaad maar zo voelt het gewoon. Ik ben nu 2 keer zwanger geweest en bij beide was ik in 1 keer zwanger dus ben een beetje verwend. Nu maar hopen dat we gelijk krijgen...

7. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi,

Zelf heb ik 6 dec een miskraam gehad. Wist meteen dat ik zwanger was en ook meteen dat het niet goed was...Heel vreemd allemaal. Toen het gebeurde, was ik er ook rustig onder terwijl ik de weken ervoor ontzettend emotioneel was.
    Ook had ik meteen zoiets van: "ik word meteen weer zwanger en dan gaat het wel goed".
    Mensen in mijn omgeving zeiden: het kan ook best weer een aantal maanden duren.
    Maar nee hoor, m'n gevoel zat goed. Ik ben meteen na de miskraam (twee weken erna) weer zwanger geraakt en vooralsnog lijkt alles goed te gaan (afkloppen).

Hoop dat het bij jou ook zo gaat. Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd wel al heel intuïtief ben ingesteld.

Succes en sterkte ermee!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik dacht het tegenovergestelde,bang dat ik juist niet meer zwanger zou kunnen worden, vooral na de curetage.. maar was 2 maanden na de 1e mk weer zwanger, de eerste maand overgeslagen, dus eigenlijk meteen zwanger! en na de 2de mk hebben we 2 maanden overgeslagen en toen ook meteen zwanger! :)
    en zie mijn banner... :):):):)

heel veel sterkte met het verweken van de mk en succes in de nieuwe ronde! :)

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook zo'n gevoel gehad.
    In mei gestopt met de pil en vanaf dat moment altijd gedacht dat ik in september zwanger zou worden. Toen in augustus mijn test positief was snapte ik er ook niks van en het voelde gewoon niet goed. Heb toen met 6 weken een miskraam gehad en hoewel ik hier heel erg verdrietig over was wist ik nog steeds zeker dat ik in september zwanger zou zijn. Toen ik eind september ging testen en de test negatief was keek ik wel heel even raar op maar na een week werd de test toch licht positief. Het had gewoon iets langer geduurd voor dat mijn cyclus weer op gang kwam.
    Ik hoop dus voor jou dat het ook zo gaat, maar het is natuurlijk geen garantie dat je gevoel altijd juist zit.

10. Spannend, ik hoop voor je dat het uit mag komen!!

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Ik hoop op een vruchtbare mei maand! hopelijk komt mijn cyclus snel op gang en heb ik mijn ei in onze vakantie, dan zit het met het klussen wel goed ;) hahahaha
    miek

Deel Deze Pagina