Wat een verhaal zeg, ik zit hier nu met tranen in mn ogen.. Ook vreselijk dat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden want dan blijf je je afvragen 'waarom dan?' Ik hoop dat Meliske en vriend veel steun hebben en krijgen en t ooit n plekje kunnen geven. Heel veel sterkte hiermee!
Sprakeloos.... Meliske en man, heel veel sterkte bij die verlies. Dikke knuffel (loeki, bedankt dat je dit met ons gedeeld hebt)
Het leven is hard en oneerlijk. Met pijn in me hart heb ik dit bericht gelezen, en ik wens ze alle sterkte en moed voor dit grote verlies.
Ik heb me nog vaak af zitten vragen hoe het met haar ging, wat knap van haar dat ze dit geschreven heeft. Word er erg verdrietig van, gewoonlijk mijd ik dit soort verhalen dan ook. Fijn dat je dit voor haar gepost hebt, Loeki, ben blij met de update. En heel veel kracht en sterkte voor Meliske, dit verwerken zal tijd kosten.
Wat een vreselijk verhaal, heel veel sterkte gewenst. Neem de tijd die nodig is hoor ! Heel veel liefs en een knuffel, Bibu !
Pfff, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen...... Ik kan Meliska alleen maar heel veel sterkte wensen.
Wat vreselijk! Wat een kracht moet je hiervoor hebben om doorheen te komen! Heel veel sterkte en kracht gewenst........
Wat is dit erg. Ik zit met tranen in mijn ogen . Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, ik ben sprakeloos. Meliske, ik wil je heel veel sterkte wensen. Een hele dikke knuffel en heel veel liefs Divi
Lieve Meliske en partner! Ik denk nog heel veel aan jullie!Nogmaals heel veel sterkte! liefs en een knuffel
ook ik zal dit niet gauw vergeten je meiske is een engeltje geworden op mijn geboortedag 23 jan ik wens jullie heel veel sterkte met dit intens diepe verdriet XXX