Ook ik denk ik nog met regelmaat aan Meliske. We liepen bijna gelijk en het nieuws kwam aan als een mokerslag. Lieve Meliske en vriend, ik wens jullie alle sterkte toe om dit te verwerken. Jullie meisje zal over jullie waken.
Wat een afschuwelijk drama wat jullie is overkomen, en wat ontzettend moedig dat je jouw verlies met ons deelt. Rest mij niets dan je sterkte toe te wensen. @Loeki , bedankt voor het delen.
Heel veel sterkte in het verwerken van zoveel verdriet. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven in je hart.
Vreselijk.....ik zit het verhaal met tranen in mijn ogen te lezen Meliske & partner, heel veel sterkte toegewenst in deze afschuwelijke periode!
pffff..wat ongelovelijk verdrietig is dit zeg..jeetje..weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
brrrrr kippen vel en tranen aan deze kant vreselijk vreselijk heb er geen woorden voor..... heel erg knap om je verhaal te doen echt heel veel sterkte met dit verlies!
Hier zijn gewoon geen woorden voor........ Heel veel kracht en sterkte toegewenst met dit grote verlies....... Let vaak op de hemel om je heen en je zult zeker een heldere ster vinden.
Wat is het toch verschrikkelijk allemaal... Wat ontzettend dapper dat ze wat heeft laten horen.. arme Meliske en mannetje.. Sterkte voor hun!
Ook ik denk regelmatig aan Meliskerke, bedankt Loeki ik denk je ervoor dat je het er op hebt gezet. Vind het zo oneerlijk en verdrietig voor haar en haar gezin. Laat je vlindertje maar vrij in de vlindertuin. Dan kan ze vrij ronddwarelen en bij jullie zijn. Wat is dit toch vreselijk. Ik heb er nog moeite mee en kippevel, heel veel sterkte, en knuffels jennie72 O
Knap dat je nu toch je verhaal gedaan heb, al is het dan via Loeki gegaan. Is misschien wel goed, om er eens met een ander over te praten. Even lekker je hart te luchten. Nogmaals heel veel sterkte Meliske en vriend!