Lieve, lieve meiden...de tranen lopen weer over mijn wangen als ik al jullie medelevende berichten lees. Op het moment ben ik nog niet vaak actief hier op het forum, het haalt nog zoveel herinneringen op aan de tijd dat mijn meisje nog leefde en ik nog vrolijk zwanger was. Ik moet wel zeggen dat het redelijk met me gaat, ik denk maar steeds...de natuur heeft dit zo besloten dus dan zal het wel een goede reden hebben, ondanks dat er niks uit de onderzoeken bij de placenta en mijn dochtertje is gekomen. Ik heb nog wel 2 a 3 dagen in de week een dag dat het slecht gaat. Denk dat dat voorlopig ook nog wel zal blijven. Maar bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve medelevende berichten! foto van mijn moppie staan in me album Jullie zijn toppers!
Meliske , ik vind het knap hoe sterk jij je houdt ! Ondanks dat je zo sterk overkomt , wens ik toch nog heel veel sterkte voor de komende tijd . Neem de tijd om het te verwerken , dat is echt heel belangrijk ! Heel veel sterkte voor jou en je mannetje . Groetjes Joyce
Lieve Meliskerke kippevel op mijn lichaam ik heb er geen woorden voor! ik heb altijd aan je gedacht, en ook meegehuilt met je. Die prachtige dochter van je is nu een vlinder geworden en zal voor altijd blijven vliegen. Het leven is soms megahard maar ik heb zoveel bewondering voor je, dat besef je niet echt nu. Ik brand een kaarsje voor jou prachtige dochter moge zij altijd bij je zijn. draag haar mee in je hart voor altijd. Ik ben toch verast dat je hier weer wat schrijft voor ons kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk is voor je. LIeverd ik wens je heel veel liefde en sterkte toe, en dikke knuffels jennie72 O
ik weet niet zo goed wat ik kan typen nu, ik kan de juiste woorden niet vinden..... dus vandaar maar kort en krachtig heel veel sterkte, en gecondoleerd.....
Ik heb bewondering voor je kracht! Wat een mooi meisje.. alles zit erop en eraan, zo onwerkelijk dat er dan zoiets gebeurd. Ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Heel veel sterkte meid ! 't Is een prachtig meisje ! Onbegrijpbaar dat jullie van haar moesten afscheid nemen ! Aan de hemel schittert nu een mooi nieuw sterretje bij dt steeds z'n stralen boven jullie zal laten schijnen !
Wat een prachtig meisje! Onbegrijpelijk dat ze een sterretje is geworden. Heel knap dat je zo sterk bent en ik wens je nog veel sterkte en kracht verder toe! Liefs Mirre
Wat een prachtige dochter! Onvoorstelbaar dat ze niet bij jullie mag komen wonen, maar ze houdt jullie vast in de gaten. Veel sterkte!
Wat een mooi meiske zeg. Wat was het geweldig geweest als ze bij jullie had kunnen blijven. Ik vind het zo afschuwelijk voor jullie, dat jullie dit hebt moeten meemaken. In je hart is ze er natuurlijk altijd bij, maar dat neemt jullie verdriet niet weg. Veel sterkte ermee hoor. Liefs, Anouk.
Mooi meisje Meliske. Knap dat je hier weer wat mee leest en reageert en het als een beslissing van de natuur ziet. Ik denk vaak aan je (we waren ongeveer even lang zwanger). Sterkte meid, ook voor je man/vriend. Als ik je goed begrijp heb je goede en slechte dagen. Hopelijk worden de goede steeds meer.
Meid wat een prachtdochter! Wat een schatje! Wat vreselijk dat ze jullie ontnomen is! Veel sterkte met dit enorme verlies! Liefs Marjo
Lieve Meliske, net zoals vele anderen hier heb ook ik veel aan je gedacht. Je liep 4 dagen voor op ons en er hebben bij ons vele tranen gestroomd als we aan jou, je man en je meisje dachten. Onwillekeurig denk je dan ook aan je eigen meisje. We vinden het zo erg dat dit jullie moest overkomen en we wensen jullie dan ook alle sterkte toe. Ze zal altijd bij jullie zijn.
Lieve Meliske, wat een verdriet! Ik vind het vreselijk voor jullie dat jullie je lieve, kleine meisje nu moeten missen. Wat is ze mooi! Ik ben zelf vorig jaar mama van een engeltje geworden en weet wat het is om ineens afscheid te moeten nemen van je droom... Alles is zo leeg, zo anders..... Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! Een gedichtje voor jullie meisje: Als sterren konden stralen als sterren konden zien Zou je dan vanavond heel eventjes misschien Naar ons willen zwaaien En twinkelen als groet Zodat wij hier beneden weten hoe het zonder jou verder moet Veel liefs, San (alias pooh76) http://bram.olierook.com P.S. als je wilt en er behoefte aan hebt mag je me een pb sturen, hoor
Tranen in me ogen heb ik je verhaal gelezen. Het is zo'n prachtig meisje met alles erop en eraan. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en jullie meisje zal altijd bij jullie zijn. Lfs Kelly
knap dat ze haar verhaal heeft gedaan ...ik wil haar en partner heel veel sterkte wensen , bij het verwerken van dit inmens verdriet
Lieve Meliske, wat goed om je te "zien". Heb veel aan jullie gedacht. Het is niet gewoonweg niet te bevatten en zeker niet als er ook niet eens een oorzaak wordt gevonden. Meer dan je sterkte wensen kan ik niet. Ik worstel zelf nog dagelijks met mijn mk van 9 weken, kan me dus niet eens een begin van een voorstelling maken waar jullie doorheen moeten........ Heel veel liefs, Me2