Hartje klopte veel te traag..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suekes, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!
    Ik heb even een vraagje, ik ben do. 30 juli voor een echo geweest in het ziekenhuis. Het hartje klopte goed en ik was 6w1d.

Afgelopen zondag had ik wat bruinverlies, maar ik heb seks gehad dus kon daar van zijn.

Afgelopen maandag, 11 dagen na die andere echo was het kindje 11mm gegroeid en was ik gemeten 7w5d, precies volgens schema een volledig kindje. Dus het heeft tot op dat moment gewoon gegroeid. Alleen het hartje klopte veel te traag. Ik moest een miskraam afwachten. Nu zit ik hier thuis in de twilight-zone, te wachten op wat er gaat komen, maar er komt niets... Het bruinverlies is er nog een klein beetje met wat donkere vezeltjes erin. Mijn borsten zijn sinds gisterenmiddag weer heel veel zeer gaan doen en ik wil graag weten hoe het er nu bij staat dus heb ik de verloskundige gebeld voor een echo. Ze moesten even overleggen..

Wat ik graag wil weten is of er echt echt echt geen hoop meer is voor mij of zou het kunnen dat het hartje weer goed is gaan kloppen? Het heeft immers altijd nog geklopt...

Alvast hartelijk bedankt!
    Groetjes Sue

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sue,

meestal is het zo dat als het hartje heel traag klopt dat het dan niet goed blijft gaan. Helaas reageert je lichaam wel op alle hormonen en hebj e gewoon symptomen.Ik weet dat het heel moeilijk is maar je kunt nu niets doen dan afwachten. Sterkte!

Mirjam

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Dankje Mirjam, ik weet het..
    De vk heeft een echo ingepland voor me bij het ziekenhuis morgen om 13:30. Ze nam me serieus en begrijpt dat ik wil weten of het inmiddels gestopt is zodat ik verder kan. Gek genoeg blijft er anders nog een soort hoop bestaan. Ik laat het je morgen nog wel even weten.
    xxx Sue

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Moet wel zeggen dat ik ook alweer hoop put uit het woord 'meestal'. Betekend dat dat er wel gevallen bekend zijn waarbij het toch uiteindelijk goed is gegaan? Sorry maar ik wil graag zo zeker mogelijk weten dat ik me geen illusies moet maken. xxx

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi Sue,

het gaat inderdaad meestal niet goed, maar er kan altijd een wonder gebeuren. Fijn dat je terecht kan voor een echo, duidelijkheid is heel belangrijk in zo'n onzekere periode.
    Ik hoop het beste voor je en laat maar even weten als je geweest bent!

Mirjam

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hoi Mirjam, het hartje is dinsdag gestopt en het kindje hing er heel vredig bij. Ik voel me rustig, geen tranen en ik wil graag afwachten tot het afkomt. Dankjewel voor je advies en ervaring!

Groetjes Sue

7. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi Sue,

wat verdrietig om te horen, veel sterkte gewenst. Bij vragen hoor ik het wel!

Mirjam

Deel Deze Pagina