berichtje voor Paula28!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Peetje, 16 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Paula!

    Ben 2 dagen van internet afgeweest dus lees je bericht nu pas!!

    Hoe gaat het met je? hihi spannend allemaal he, tis net of ik voor het eerst zwanger ben joh! Ik ben met vlagen wat grieperig, verder valt het eigenlijk allemaal wel mee, wel heb ik nog steeds ongi gevoel en steken in mijn buikje, maja volgens de verloskundige was dat geen probleem!
    Haha mijn broeken zitten nu wel heel irri haha, kheb redelijk strakke broeken altijd, maar als ik nu mijn knoop dicht doe en ik ga zitten, dan drukt het echt op mijn buik, naar gevoel is dat!

    Hoe t komt dat ik 1 dag langer zwanger ben, is omdat mijn cyclus deze maand wat korter was, ik heb mijn eisprong ongeveer 2 dagen eerder gehad!, als ik uit ging van mijn langste zou ik vandaag de NOD hebben, maar die zou nu woe of donderdag zijn vandaar!!!!

    Nou hoor van je!!

    weet je al wanneer je eerste echo is???

    liefs Petra
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Oja en het draaierig zijn is bij mij eigenlijk alleen als ik opsta nu nog, maar ik heb een redelijk lage bloeddruk, dus wat zoute drop help!!!

    En ja ik slik ook gravitamon haha al ruim 3 maanden! moet nu ik eindelijk zwanger ben alweer een nieuwe pot gaan halen!! Verder ben ik er niet zo mee bezig hoor, doe wel slechte dingen laten staan, maar ga niet overdreven gezon eten, heb ik bij luna ook niet gedaan!


    Liefs Petra
     
  3. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ze beginnen je zwangerschap toch te tellen van de eerste dag van je laatste menstruatie niet?

    Ohja, en nog een dikke proficiat natuurlijk !!

    Groetjes
     
  4. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    thanx Sylvia!

    Ja dat klopt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie!

    liefs Petra
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Vanaf wanneer zag je met je eerste echt je buikje?
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    klopt alleen als je een onregelmatige bent of maar 1a2x per jaar gaan ze uit van de echo :D
     
  7. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey sylvia!

    Bij mijn eerste zag je mijn buikje al vrij snel, ik was rond de drie maanden toen ik al een buikje kreeg en mijn broeken niet meer dicht gingen!
    Kan niet wachten tot ie weer begind te groeien!!!!

    liefs Petra
     
  8. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Bij mijn eerste zwangerschap was pas wat met de 4e maand te zien..een heel klein bobbeltje haha

    Ben benieuwd of het nu ook wel sneller gaat eigenlijk..we zullen zien!:)

    groetjes Paula
     

Deel Deze Pagina