ik heb ook een berisping gehad totaal onterecht natuurlijk maar goed. die berisping van mij duurde tot een bepaalde datum en nu is ie weg maar heb nu er te staan dat ik 2 punten heb, dit zullen wel strafpunten zijn. en wat die 2 punten inhouden moet je mij niet vragen. de reden van berisping krijg je via pb.
maar dat woord berisping staat er dan alleen in de tabbladen als je die ook hebt gehad. Want bij mij staat er niks (heb ook geen berisping gehad) ben altijd braaf haha!
Je krijgt een berisping voor het overtreden van de regels. @ Zohra..jij maar 2 punten?? Ik heb er 3, mmm...
ben ik vast wat fatsoenlijker geweest dan jou, met 1 punt verschil vind t vd de ene kant wat kinderlijk maar vd andere kant ook wel weer goed.
Ik heb ook 2 punten voor een middel zware overtreding van de regels. Maar bij mij staat er nu verlopen........ @Sabrina, wat heb jij uitgevreten dan dat je er 3 kreeg hihihihihi. Ik heb een link van MP neergezet.... verder zal ik niet in details treden voor ik weer een overtreding bega hahahahahahaha
Jullie pakken het een beetje luchtig op en dat is jammer. Als je lid wordt van zp ga je akkoord met de regels. Als je je niet aan de regels houd krijg je een berisping. We geven altijd uitleg en vaak is er ook al wat aan vooraf gegaan. Dit topic doe ik op slot, de vraag is al beantwoord. Elvira