Waar in Europa is het in mei nou echt super weer? Dus echt bikini proof? Wij zaten te denken aan Turkije maar heb in mijn andere topic veel slechte ervaring kwa weer. Ik weet natuurlijk dat er geen enkele 100% zekerheid is. Maar waar is het echt mooi weer? Cyprus?...
Ik zou voor de Canarische eilanden gaan... volgens mij is dat redelijk zeker qua weer. En ff googlen welk eiland het gunstigste ligt.
Zekerheid heb je op de Canarische eilanden. Mijn favoriet is Lanzarote, daarna Tenerife. Op Lanzarote is puerto del carmen aan te raden is wat drukker, mooie boulevard, zwarte zandstranden.. Playa blanca, iets rustiger/volwassener mooie boulevard, witte zandstranden. Wij zijn dit jaar in playa blanca te vinden.. Vorig jaar zijn we op Tenerife geweest in Costa adeje..(wij zijn in de herfstvakantie geweest, maar ik heb op Lanzarote gewoond vroeger)
Turkije zeker weten als je het een beetje zuidoostelijk zoekt, Alanya heeft de hoogste zonzekerheid. Ik ben daar meerdere keren in mei geweest en het was er altijd 30+ en elke dag strakblauwe lucht.
wij gaan naar Lanzarote dit jaar in de meivakantie. Nog nooit geweest maar daar is het blijkbaar altijd wel mooi weer in die tijd! we zullen zien. nog ff wachten..