Camping Ranchisses in de Ardeche

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sm1, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wie is er op deze camping geweest en kan er meer
    Over vertellen?

2. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Wij! En naar volle tevredenheid. Als je houdt van een camping waar het savonds lekker rustig is tenminste. Wij vonden het fijn, want dan sliepen de ukjes goed.
    Zwembaden zijn super, mensen zijn vriendelijk, stacaravans schoon en nieuw (als je op de site kijkt kun je het bouwjaar achterhalen). Wij stonden op verzoek op het oude deel. Het nieuwe deel ligt wat verder van het zwembad, speeltuin en rivier en is een terrassen camping. Het oude deel is vlakker en dus makkelijker met een net kruipend kindje. Veel bomen en dus schaduw. Geen ruzie om bedjes bij het zwembad :)
    Er is een riviertje waar je visjes kan vangen, voldoende entertainment, fijne bar, lekker afhaalpizza.
    Echte kleine kinderen camping.
    Als je vragen hebt, laat maar weten!

3. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Mee eens, wij zijn in 2013 geweest. Heerlijke vakantie gehad met onze dochter van toen 2,5. Wij stonden ook op het oude gedeelte maar dan in een kant en klare bungalowtent.
    Dat nieuwe gedeelte (te bereiken via een tunneltje) leek mij minder, inderdaad een terrassen camping met alleen maar sta caravans. Minder sfeer vond ik.
    Animatie was Nederlands en erg leuk voor de kinderen, met regelmatig een minidisco.
    Oh ja en er zit een soort wellness bij voor alleen volwassenen. Ook wel lekker maar niet heel bijzonder. Of in ieder geval daar hoef je niet perse voor te gaan.

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Bedankt! Het zou via Eurocamp zijn en die hebben volgens mij de stacaravans op het nieuwere gedeelte.

5. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Je kan ook bij de camping zelf boeken, kun je om een mooi plekje vragen. Vast veel plezier!

Deel Deze Pagina