Hey meiden! Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een 2-delig skipak in maat 80. Via google vind ik er niet zo heel veel in een acceptabele prijsklasse. Of ze hebben alleen grotere maten. Heeft iemand een tip? Het lijkt me zo makkelijk met de strenge winter die ze voorspellen. En eventueel om in de sneeuw spelen. Liefs
Ik lees mee! Ik heb al een goede winterjas, dus zoek eigenlijk alleen een broekje. Vooral op de fiets enzo. Ik weet wel dat Otto.nl pakjes verkoopt en het blijkt dat H&M ze ook heeft? Maar niet online, daar had ik al gekeken... [edit] Wél skibroekjes op H&M webwinkel!
Babywalz heeft ze online!!Sneeuwpak, 2-delig - online bestellen!- babywalz Al vind ik dit veel gaver, maar dat ik weer uit 1 geheel. Scapino.nl - BABY SKIPAK
Die van Scapino is idd wel erg leuk. Maar het lijkt me zo makkelijk om de jas en de broek afzonderlijk te gebruiken. In ieder geval bedankt voor de tip! Liefs
Ik kwam bij zara deze nog tegen. SNEEUWBROEK - Broeken - Baby jongen (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Holanda Dit is het jasje: GERUIT JACK - Jassen en Jacks - Baby jongen (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Holanda
Ik heb die van de h&m, tuinbroek. En gewoon een goede warme jas, die je onder aan kunt trekken zodat er geen sneeuw inkan komen. Bij de zara hebben ze ook een tuinbroek.