Maar omdat men niet constant zicht heeft of jij wel netjes je bermuda uitdoet alvorens je het water ingaat, zijn er ook camping waar je met bermuda niet wordt toegelaten tot de ruimte om het zwembad. De zwembaden waar deze regels worden nageleefd zien er over het algemeen ook een stuk schoner uit dan degene waar het toezicht erop nihil is. Dus alleen daarom al zou ik het wel weten...
Ja wel hoor in het pieren bad, wij liggen dan met onze benen in het water bovenlichaam er half uit leunend op onze ellebogen terwijl de kinderen glijbaan op en af gaan en tussendoor lekker spetteren met de kids en ze onderwater opeens bij de voeten pakken gewoon lekker ouwehoeren. Dus ja wij liggen echt de hele dag zo goed als IN het zwembad zowel wij als de kinderen genieten daar enorm van, We gaan eruit om te plassen, eten en drinken ,oh en waar we nu heen gaan hebben ze een wild water baan en een waterpistool schiet baan dus daar zullen we ook wel veel te vinden zijn
wij gaan toch ff verder zoeken, denk dat het la grand dague gaat worden. ziet er zo leuk uit en manlief mag gewoon zn eigen zwembroek meenemen
Wij gaan daar de eerste 2 weken van juli heen 4 tot 18 juli, ons lijkt het ook een enorm mooie camping en indd manlief mag zijn eigen zwembroek aan
Ook niet onze manier van vakantie hebben, maar ieder zijn ding toch? Wij willen veel van de omgeving zien, en houden er niet van om veel in een zwembad of op het strand rond te hangen. Maar als anderen daar wel van houden, prima! Wij gaan dit jaar naar Le Soleil Fruite, en dit jaar zullen we iets meer op de camping verblijven omdat de omgeving daar wat minder is dan bij Sarlat. volgend jaar gaan we zeker weer richting de Dordogne of nog zuidelijker.
Nee hoor wij genieten van auto rijden, heerlijk, de kinderen ook, De rit er na toe is al geweldig Wij houden niet van cultuur snuiven wij gaan geen wandelingen maken door Franse weilanden ofzo, maar we houden wel van mooi weer en in zuid Frankrijk heb je in de zomervakantie mooi weer Vorig jaar zijn we naar Turkije geweest en naar België, Turkije hebben we hele dagen lekker aan het strand gelegen kinderen emmers en schepjes lekker schelpen zoeken, speeltuin naast het strand waar ze lekker gespeeld hebben. België hadden we geluk dat het weer echt prachtig was, maar het kan ook maarzo wezen dat het gewoon slecht is, en die kans is hier in Nederland groter dan in Frankrijk dus wij gaan naar Frankrijk
nee wij houden daar niet van, dingen zien in de omgeving, wij gaan hooguit op zoek naar een lekker meertje ofzo, Maar dat is voor ons gewoon vakantie hebben, kinderen die genieten, wij die lekker op de uitkijk kunnen liggen binnen hand bereik, wij hebben gewoon echt vakantie. Totale ontspanning, kinderen mopperen niet zeuren niet spelen met elkaar wij kunnen weer lekker kind zijn in het water en rond de tent, nee dit is echt een ideale vakantie voor ons ik zelf snap niet dat mensen rust en ontspanning hebben als ze elke dag wat gaan ondernemen, maar ieder zo zijn ding, ik respecteer dat en ik hoop dat een ander onze manier van vakantie ook respecteert Ook al vind iemand het onzin of jammer van de rit, Er zijn zat mensen die alleen maar Touren door het land dus tja wat is vakantie voor iemand.... Even kleine toevoeging, ik zal dan ook zo'n 26 weken zwanger zijn van de vierde dus hard lopen zal ik sowieso niet meer haha
Op de meeste campings zijn ze er best streng in. Vaak moet je ook nog een badmuts op, hou daar ook maar rekening mee, haha. Ziet er ook heeeeeel charmant uit op de vakantiefoto's!
Momisake de camping waar jullie naar toe gaan Le Soleil Fruité ziet er ook erg leuk uit! weet jij of je dan ver van stadjes en winkels af zit? en of er in de omgeving wat te zien/doen is? wij vinden het heerlijk om aan het zwembad te liggen, maar soms een stadje ofzo bezoeken is ook wel leuk, beetje omgeving bekijken.
Wij gaan ook niet op vakantie voor alleen rust en ontspanning Maar om samen te zijn en leuke dingen te zien en te doen. Wij gaan naar parken, meertjes, steden, kastelen enz. Maar niet elke dag, vaak doen we iets om de andere dag. Ik ben nooit een strandtype geweest, 1 keer gedaan met mijn beste vriendin die dat wel was. Ik was het strand en de boulevard na 2 dagen zat Maar ik vind het geen probleem hoor als anderen dat wel heerlijk vinden. Iedereen gaat op vakantie om te doen wat ze zelf leuk vinden
Nicole18. Ik heb nog niet gezocht wat er allemaal te doen is in de omgeving. Ik geloof dat je overal wel een stukje voor moet rijden. De plaatsen Valence, Tournon, Romans sur isere, lalouvesc en annonay zullen we zeker gaan bezoeken.
Hier in België zijn die dingen tegenwoordig in zowat elk zwembad "standaard". Je komt er bijna nergens meer in met een bermuda, inderdaad omwille van hygiëne. Ik wist niet dat ze dat in Frankrijk ook aan 't overnemen waren. Mijn vent wil die lange dingen overigens sowieso niet aan. Hij vindt ze véél te los zitten. Maar hij kan een boxershort als onderbroek ook niet verdragen en draagt altijd "gewone" slips. Hier dus geen probleem . En hier ook iemand die héél graag naar de zon gaat en naar de Provence, maar dan wel om dingen te zien. Wij ontbijten rustig op de camping, vertrekken voor een uitstap en tegen 6 à 7 uur 's avonds duiken we nog een uurtje in 't zwembad als we op tijd terug zijn. Voor ons dus geen grote campings met mega-waterparadijzen. Zegt ons niks. Een klein zwembadje volstaat. Meestal blijven we op een week tijd 1 hele dag op de camping . Teveel te zien in de omgeving (stadjes, dorpjes, natuur, kastelen, ...) om meer op de camping te zitten. Strandvakantie heb ik 2 keer gedaan met een vriendin en met mijn zus en eerlijk? Het zegt mij niks. Na 1.5 dag zwembad en lezen word ik gek en wil ik op ontdekkingstocht. Elk zijn ding.