Wat een heerlijk gevoel geeft dat toch. De vakantie staat vast, geboekt, aanbetaald noway back. We gaan begin juli heerlijk 2 weken naar Samos (Votsalakia)... Wauw, kan niet wachten. Iemand die ervaring heeft met dit eiland en me al een beetje informatie kan geven (uiteraard google uitgeplozen, maar ervaringen uit de eerste hand zijn toch altijd leuk om te lezen) Wij gaan naar het volgende appartementen complex; App. Evagelistria - Votsalakia - Boek nu! Jiba.nl - App. Evagelistria - Jiba Vakanties - Zonvakanties en last minutes Overigens met Sunweb, maar Jiba heeft meer foto's
Geen tips, maar wilde je alvast veel plezier toewensen! Leuk he, die voorpret. Ik ga meteen je link eens bekijken!
Heerlijk zeg griekenland! volgens mij heb ik alleen een tussenstop op samos gehad gingen door naar Lesbos. Samos is mijn moeder vaak geweest, dus als je echt verder geen reacties krijgt kan ik haar wel even vragen
Ik ben in samos geweest, in pythagorion. Ik vond het een gezellig eiland, Pythagorion is een knus plaatsje met een gezellige haven. Votsalakia weet ik niet meer, is al een paar jaar geleden dat we op samos geweest zijn. We hebben een auto gehuurd, maar veel viel er niet te zien op het eiland, dat viel tegen. Samos stad is leuk om eens naar toe te gaan. En de stranden zijn natuurlijk heerlijk! Je kan met de boot naar Turkije, leek me zelf erg leuk, maar hebben wij niet gedaan, we waren er in augustus en het was toen veel te warm.
Samos is een prachtige eiland! Was de eerste eiland die wij bezochten, toen zijn wij verliefd geworden op Griekenland! Wij zaten toen in de buurt van Samos stad en Pythagorion is ook een gezellig plaatje, de geboorte plaats van Pythagoras. Ik zou sowieso een auto huren om de eiland te verkennen. Wij zoeken ook restaurant recensies op tripadvisor, dat bevalt meestal prima! Veel plezier! Mochten jullie een auto hebben dan zal ik de naam opzoeken van een prachtig strandje waar wij toen zijn geweest, echt ongelooflijk mooi en rustig...
Wij zijn in 2008 op huwelijksreis op Samos geweest in Kokkari. Maar geen auto gehuurd. We hadden het plan opgevat om te gaan scooteren, maar toen puntje bij paaltje kwam durfde ik niet. Wij hebben vanuit Kokkari 2 wandeltochten gemaakt. De nachtengalenvallei is erg mooi, helaas al wel (bijna) alle bloemen uitgebloeid begin juli. Verder hebben wij in de korte tijd dat we er zaten veel geluierd aan het strand en heeeeeerlijk gegeten Helaas ook ziek geweest, we wilden nog naar patmos.
Meiden, bedankt voor jullie leuke reacties. Nu heb ik er nog meer zin in. Alizee we willen zeker een auto huren, dus als je de naam van dat strandje kunt vinden, graag Kaboutermeis, je mag mee hoor als bagagedrager
Livadaki Beach! Toen wij er waren was het nog een 'geheime plek' , maar is inmiddels zelfs uitgeroepen tot de mooiste strand van Samos. Het is erg klein, maar zeer mooi, kijk maar naar de foto's. Er was toen ook bar waar je wat te eten kon bestellen en ze hadden heerlijke cocktails! Dus als je er naar toe gaat zal je mij zeker bedanken voor de tip Samos / Griekenland / Europa | Wereldspotter.nl Veel plezier alvast, alleen voor dat plek zou ik terug willen naar Samos!
Ormos is ook heel mooi. Iedere ochtend komt de verse vis aan met die gekleurde visserskotters. Daar kan je heerlijk lunchen aan de baai. Heel rustig en idyllisch!