vind je ?? vind ik juist niet eigenlijk de moeder van mijn moeder werd oma op 40 jaar en en met 43 was ze oma van 3 kleinkinderen ( allemaal van mijn moeder) met 44 was ze oma van 5 kleinkinderen, en met 45 was ze oma van 7 kleinkinderen met 47 was ze oma van 9 kleinkinderen en met 49 was ze oma van 11 kleinkinderen, daarna met 54 jaar is ze helaas overleden toen was haar jongste dochter zwanger van haar eerste ( heeft veel bbz gehad en deze was de eerste die goed zat) en zou ze dus voor de 12e keer oma worden, net na de dood van mijn oma is zij bevallen, en kort daarna volgden er nog 2, dus eigenlijk zou zij op 55 jaar 14 kleinkinderen hebben. mijn moeder was met 46 voor het eerst oma en met 49 jaar had ze 5 kleinkinderen. ( ze is nu 50) daarna kreeg ze nog 2 kindjes
Wij zijn met zn 4en thuis. Mijn zus (36) is 9jaar ouder dan ik en mijn broer(35) 7jaar. Dan kom ik (27) dus en dan nog een zusje (24) die 3 jaar jonger is dan ik. Mijn ouders waren 19 toen mn oudste zus kwam... dus zij begonnen idd erg vroeg. Mijn zus was 21, ik ook en mijn zusje geloof ik ook rond die leeftijd haar 1ste. Mijn broer en zus hebben allebei 3 kids, wij hebben er 2 en mn zusje is zwanger van de derde... dus ja... 11 kleinkids... 't zijn geen enorme gezinnen ofzo... maar ja hoe meer kids, hoe meer kans op meer kleinkids (ligt er trouwens ook nog aan hoe dicht ze op elkaar komen... mijn zusje heeft de kids vrij kort op elkaar.. hun oudste is n week jonger dan onze jongste, bijna 3 dus, dan 1 die in maart 2 word en in april komt nr 3....) Maar goed... dat was ff offtopic... sorry... haha
47 gek voor oma?? M'n moeder is van 66 en zou in 2009 al oma zijn geworden, is 2010 geworden want het was fout gegaan, nu wordt ze dit jaar voor de 2e x oma. (m'n 2 broers hebben al 4 kinderen samen maar zijn alleen van m'n vader dus officieel is m'n moeder daar geen oma van) M'n ook werdt op z'n 45e voor de 1e x vader en dat vind ik laat! Hijzelf ook want hij merkt het echt, terwijl hij heel veel sport en dus goed fit is!
Ik zeg ook niet dat het niet kan maar ik vind het erg jong... Het hangt ook erg van de sociale omgeving af welke leeftijd 'normaal ' gevonden wordt om grootouder te worden. Hier is na 55-60 in ieder geval een stuk normaler maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de vrouwen in mijn omgeving en familie veelal flinke carrieres hebben. Rond je 30e je eerste kind krijgen is hier dus normaler'... Kijk ik word dit jaar ook 40 en mijn oudste is dan 4.... gelukkig duurt het nog even voordat hij aan kinderen gaat denken Wonderbaby.. ik zou theoretisch jouw moeder kunnen zijn (ik ben van '72)
Hihi gek idee cygnet maar leeftijd speelt geen rol hè je kunt het alleen wel lichamelijk merken bedoel ik, dat je sneller moe bent ofzo. Mijn moeder was 23 nog een week dus zeg maar 24 toen ze mij kreeg. Ik was 20 toen ik beviel van de oudste! Is voor veel mensen heel jong maar ik heb gewoon havo gedaan, kappersdiploma omdat ik gewoon graag kinderen wilde, als ze op de basisschool zitten dan kan ik nog studeren als ik weet welke studie maar dat wou ik persee niet, dat ik lekker veel bij m'n kinderen kon zijn in de tijd dat ze nog niet naar school gaan.. Ff ontopic, wat zou nicolette van dam krijgen? Ik verwacht een meisje! Ze is in februari uitgeteld toch? En idd filemon voor de 2e x zwanger. Laatst hoorde je ook over de mk van de vriendin van Nick schilder, nog geen nieuws of het misschien weer zover is. Verwacht dit jaar Yolante zwanger en Jan misschien voor de 2e x? Ze wilde graag meer kindjes zeiden ze laatst, heel duidelijk
Het ligt er ook maar net aan wanneer je moeder jou kreeg en de hoeveelste je zelf was.. ik was de jongste thuis en als eerste zwanger, mijn zussen hebben geen haast.. zodoende is mijn moeder oma geworden op haar 51e.. anders was het ook wel eerder geweest. want ik was 22 toen ik beviel en zij was ook 22 toen ze van mijn oudste zus beviel. Beter dan op je 80e voor het eerst oma worden denk ik zelf maar goed.. Ben ook wel benieuwd of het nou waar is van al die speculaties rondom de geboorte van Beyoncé's dochter..
Mijn moeder was 43, mijn vader 44 toen ze voor het eerst oma werd van onze zoon... wij hebben er wel eens om gelachen want als ze zelf op pad was met mijn zoon en mensen praken haar aan dan hadden ze het over ''is dat je zoontje '' ... Mijn vader heeft collega's die van dezelfde leeftijd zijn als hijzelf... hun kinderen zijn net zo oud als mijn kinderen.
Het lijkt er op dat beyonce nu dan echt is bevallen. Van een dochter Ivy Blue Beyonce Gives Birth to Baby Girl Ivy Blue! | TMZ.com
Alsof de nasleep van een ks geen pijn doet...ben je langer zoet mee dan een normale bevalling (normaal gesproken dan he)
Ja maar die hoeven niet net als wij een huishouen op orde te houden en zich meteen weer in het dagelijks leven te storten.
Natuurlijk een ks, daar zit dan gelijk een buiklift bij Alles om maar zo snel mogelijk strak te zitten.