Ik zou never nooit niet beroemd willen zijn. Gelukkig hebben wij het financieel lekker dus een 2de kindje kan hier komen.
Ach ja zijn ook genoeg vrouwen die een kind willen (of meerdere kinderen) en die krijgen er maar geen een.. rot als het financieel niet gaat, maar daar kan je soms nog wel wat aan doen.
Hadewich Minis is vanmorgen bevallen van een zoon Salvador: Hadewych bevallen van zoon - Wie is de Mol? nieuws
er zullen ook vast mensen zijn die alle geld van de wereld hebben, maar nooit een kindje van henzelf, dat lijkt me ook heel erg als je daar zo naar verlangt. dan is geld ineens helemaal niks meer waard
Had wel verwacht dat iemand het al geplaatst had, maar niet dus. Najib Amhali wordt vader. Kon alleen niet verstaan hoe lang zijn vrouw nu zwanger is.
Wat een vreselijke naam (en dan vooral de eerste en de combi) maar ik vind nicolette ook een vreselijk mens dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld
Lola-Lily Lola vind ik niet mooi, Lily vind ik niet mooi. De combinatie vind ik vreselijk. Hoe bedenk je het ! De associatie die ik heb: Lolly
Moet je eens voorstellen als haar vriendje later bezopen thuis komt van een feestje... Krijg van die pittige tijden Laura taferelen: Lelelelelolloololololaa Lililililililililyyy???
ik vind ze ieder apart leuk maar als combi niet zo maar goed hoop dat nog lang op dr roze wolk blijft zweven
vette roddel 'Angelina Jolie opnieuw zwanger van tweeling' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hahaha, die associatie heb ik dus ook. Ik vind Lola-Lily ook een beetje klinken als Cowboy Billy.... Maar goed. Ieder zijn smaak natuurlijk en zij zullen het wel een mooie naam vinden. Mijn smaak is het niet in elk geval.