Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik ken iemand met 2 dochters waarvan de ene Lola heet en de ander Lily, dat vond ik al niks, maar de combinatie is helemaal mijn smaak niet!

2. He jij ook hier Marleen!!

Lola Lily, helemaal geweldig toch.. Achja iedereen zijn eigen smaak enzo, ik vind het apart.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Vind de naam helemaal geweldig :) blijkbaar heb ik niet zon beste smaak Hahahaha

4. Ik vind Lola leuk, Lily gaat wel, mar begrijp de combinatie met het verbindingsstreepje niet helemaal.. gelukkig hebben we allemaal een andere smaak :D

Las ergens dat Snooki zwanger zou zijn? :( maar schijnt een enorme roddel te zijn..

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    het gerucht gaat ook dat angelina jolie weer een 2ling verwacht

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ach nee joh. Het is maar goed dat we allemaal niet dezelfde smaak hebben. Dan zou iedereen dezelfde naam hebben gekregen en dat is saai. :D Ik vind Lola-Lily niet mooi. Zo zullen er ook mensen zijn die de naam Aiden verschrikkelijk vinden.

7. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik geloof er echt geen reet meer van dat Brangelina op natuurlijke wijze zwanger wordt.... een tweeling is zowiezo al heel bijzonder, en twee 2-lingen achter elkaar, duh.

Valt het alleen mij op dat iedereen in de VS-artiestenland opeens tweelingen krijgt?? Dat is statistisch toch bijna onmogelijk?

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Die zijn echt niet op natuurlijke wijze zwanger geworden hoor.

Jennifer Lopez, Mariah Carey, Angelina Jolie, Julia Roberts en weet ik veel wie nog meer! Ik vind het apart hoor

Maar de meeste van deze sterren zijn ook op latere leeftijd aan kinderen begonnen (35+ of 40+ volgens mij) Dus hulp van de medische wereld misschien!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Chantal Janzen zou ook zwanger zijn..maar volgens haar deed ze niet me aan het indoor skydiven omdat ze hoogte vrees heeft...afwachten maar weer :D

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    hahahaha ik heb dat ook wel een beetje hoor :D

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Je bent niet de enige hoor, ik vind m ook leuk! :D

12. Alleen Mariah Carey gaf toe dat ze hulp hadden gekregen..

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Julia Roberts ook, die zijn drie jaar bezig geweest alvorens ze zwanger werd, heeft ze verteld

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Celine Dion ook een 2ling maar met hulp natuurlijk

En angelina jolie spontaan zwanger lijkt me ook sterk. als die een cyclus heeft ben ik al verbaasd! man wat een skelet..

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    oppassen

Laatste update: 6 februari 2012 14:58 info
    NEW YORK - Alleen het allerbeste is goed genoeg voor Blue Ivy Carter. Daarom hebben Beyoncé en Jay-Z maar liefst zes oppassen voor hun dochter geregeld.

[​IMG] Foto: Wenn.com
    Een ingewijde vertelt aan In Touch Weekly dat Blue Ivy altijd door minstens twee oppassen in de gaten wordt gehouden.
    ''Beyoncé wilde zeker weten dat er zo goed mogelijk voor haar dochter wordt gezorgd. Ze vervangen haar luier elk uur'', zegt de bron.
    Dat is nog niet alles. Volgens de bron ontbreekt het de kleine Carter nu al niet aan de nodige luxe. ''Jay-Z heeft diamanten oorbellen voor haar gekocht en een babyarmband van platina. En op haar flesje zitten roze edelsteentjes.''
    Blue Ivy Carter is amper een maand oud. Ze werd op 8 januari geboren in een ziekenhuis in New York.

Diepe zucht......

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zucht met je mee.
    En daar is alles dan ook mee gezegd....

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Pff dat is ook echt wat een kindje zich later moet herinneren, dat het swarovski op de fles had zitten. Denk dat het leuker is als ze zich herinnerd dat ze liefdevol door haar ouders werd opgevoed. Maargoed, zo'n bericht zegt natuurlijk ook helemaal niks, misschien wel pure sensatie.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd dat vind ik dus ook.
    Wie weet hoeveel er opgeblazen wordt door de media.
    En daarbij, als ik een vermogen heb van 70 miljoen (Jay-Z) dan zou ik misschien ook wel dure oorbellen en flesjes met steentjes erop kopen..Ik heb dan immers toch geld zat en wat moet je er anders me;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje jullie weten toch wel dat het idd ontzettend opgeblazen wordt allemaal he.....

Tuurlijk zal ze een oppas hebben en een poetsvrouw en weet ik wel wat niet allemaal......tja dat is als je geld hebt dan maak je het jezelf gewoon iets makkelijker hahahaha

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ohh dat zou ik ook doen hoor, heerlijk :D Ik vind Beyoncé trouwens een hele leuke vrouw en denk wel dat ze een leuke lieve moeder is.

Deel Deze Pagina