als ik zoveel geld had kocht ik ook duurdere dingen en nam ik een oppas voor een paar uurtjes in de week en een huishoudster... Het is de media, mensen. dingen opblazen is waar ze goed in zijn.
het ging mij vooral over om het uur een schone luier en dat er steeds iemand op het kindje moet letten... Lijkt mij een heel klein beetje overdreven...echt een heel klein beetje maar, ha ha Kun je en wil je toch gewoon zelf doen. Vooral als ze zo klein zijn maar idd, zal wel enorm zijn opgeblazen.
Ach nee joh, zelf doen en handen vuil maken dat kan toch niet... Het zal wel allemaal gefilmd worden en dan later bekeken worden. Als het kind dan over x aantal jaar vraagt hoe het allemaal ging kan mama het vertellen alsof ze het allemaal zelf gedaan heeft (grapje voor ik hier bakken kritiek op mijn dak krijg)
ach.. Jay-Z en Beyoncé hebben patent op Blue Ivy Laatste update: 6 februari 2012 21:41 info LOS ANGELES - Mensen die een slaatje willen slaan uit de naamsbekendheid van de pasgeboren baby van Beyoncé en Jay-Z kunnen dat vergeten. Het sterrenkoppel heeft onlangs patent aangevraagd op de naam, meldt The Washinton Post. Foto: ANP Blue Ivy Carter werd op 8 januari geboren. Niet veel later probeerden diversen mensen de naam al te claimen om er geld mee te verdienen. Zo werd er op 11 januari een aanvraag gedaan voor Blue Ivy Carter NYC. Negen dagen later kwam een verzoek voor Blue Ivy Carter Glory IV binnen. Beide aanvragen werden geweigerd. De aanvraag van BGK Trademark Holdings, het bedrijf van Beyoncé, loopt nog. Maar ingewijden zeggen dat het slechts een kwestie van tijd is voordat de aanvraag geaccepteerd zal worden. En dan zal het niet lang meer duren totdat de Blue Ivy Carter-luiertas, de Blue Ivy Carter-kinderwagen en de Blue Ivy Carter-rompertjes in de winkel liggen.
Idd En ik zou gelijk een huishoudster willen !!!! Daarbij is het hier ook blijkbaar iets geks een houshoudster of een au pair...daar is het toch al een stuk normaler he
Ik wil niet rot overkomen... Maar wat moet je er anders mee?? Nou er zijn nog genoeg kindjes die sterven door honger. Het lijkt mij dan belangrijker om ook deze kindjes wat te geven van je miljoenen... Maarja jammer dat de wereld zo rot in elkaar zit. Voor de rest denk ook ik dat dit maar een sensatie gezocht berichtje is.. Uiteindelijk weten wr allemaal niet wat voor een ouders beyonce en jay z zijn voor hun dochtertje!
Ik weet niet hoor, maar er zijn genoeg sterren die al goede doelen steunen met miljoenen per keer hoor Mogen zij ook gewoon genieten van het geld waar ze toch hard voor gewerkt hebben. Ik moet altijd zo glimlachen om mensen die denken dat die grote sterren hun geld zo gemakkelijk bij elkaar geharkt hebben. @bosi maar kan je patent vragen op een naam dan? Ik weet niet hoe het inelkaar steekt, maar het zullen ze niet bedoelen dat het om websites e.d gaat? Of ik moet het verkeerd begrijpen
Ik vind het ook super van de sterren die geven. Begrijp mij niet verkeerd. Genieten mogen ze ook. Maar sommige dingen vind ik zo een geldverspilling. Maar dat is dan mijn mening. Ik geef je wel gelijk dat ook zij hard hebben moeten werken om te komen waar ze nu zijn. Zou zelf niet ruilen met mijn leventje en dat drukke leventje zonder privacy van hen.
ja maar ik denk dan wel weer.....doe echt iets met je geld en geef het niet gewoon maar even aan een doel zodat je je plicht gedaan hebt Zoals Oprah, zij bouwt een complete school....dat vindt ik nu iets met je geld doen!
als je in hun schoenen zou staan, zou je die keuzes beter begrijpen denk ik. Wij zijn nu 'arme lui' die heel anders tegen zo'n leven aan kijken. Persoonlijk zullen het vast geen rotte mensen zijn. en dat patent, het gaat erom dat er geen spullen worden verkocht onder die naam en dergelijke. Beyonce wil geloof ik zelf een babylijn uitgeven onder de naam van Blue Ivy.
Maar misschien doen ze dat ook wel helemaal niet misschien zijn ze wel degelijk betrokken bij bepaalde projecten. Hoe moeten wij dat weten? Niet alles wordt in de media behandeld.
Dat het geld verspilling is ben ik met je eens. Maar het is zo makkelijk oordelen voor 'gewone' mensen zoals jij en ik Wij weten niet wat het is om voor 70 miljoen waard te zijn, zou ik ook niet willen hoor. Zeker niet met de privacy die zij in moeten leveren
Nee klopt ook wel....wil alleen maar zeggen dat ik het net iets te gemakkelijk vindt om maar gewoon wat geld te geven dan
Dat ben ik totaal niet met je eens. Ik vind het erg nobel om een gedeelte van je eigen geld af te staan aan goede doelen. Waarom moeten zij ook nog zelf, naast hun geld, ook nog tijd steken hierin? Alleen omdat zij veel geld hebben? Wat een kromme beredenering. We moeten juist blij zijn met hun donaties. De goede doelen zijn er juist voor om dat geld weer zorgvuldig te besteden.
om het uur maar? dus als ze net 5 minuten na haar verse schone luier heeft gepoept ligt ze nog 55 minuten met een drol in dr broek