erg zijn ze he buffy......ik kijk soms wel eens als ik in bed lig alleen...vriend vindt het helemaal erg hahahaha....ze zijn verschrikkelijk maar juist daarom blijf ik kijken hahhaha
vreselijk programma heb 1 keer een stukje gekeken en ben best een fan van trash tv maar dit ging me te ver haha
Plien van Bennekom is zwanger van haar tweede kindje Plien zwanger van tweede kind | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik kom weer even inbreken, haha! Het is hier vast al bekend, maar ik las, gisteren pas ofzo?, dat Amanda Balk ook zwanger is en ook tegen het einde aan loopt!? Je weet wel, Amanda van de Gouden Kooi. Ik vroeg me af wie haar vriend/partner/man/vader van 't kind is dan? Ik snuffelde namelijk wat rond op haar fb en zag nergens duidelijk een foto/tekst van haar en haar baby daddy Vandaar dat ik het me afvroeg
dit is idd al oud nieuws. de vader van de kleine is Nick van de Wall (Afrojack) alleen Nick & Amanda zijn niet meer bij elkaar...
Ja dat dacht ik ook hoor.. vooral als ik haar foto zie dacht ik dat ze 48 was ofzo Jakkes, die Snooki toch ook zwanger. Ik kan haar dat niet echt gunnen..
Hahaha, ja op dat 'gebied' heb ik onder een steen geleefd Al die bn'ers die hier voorbij komen ken ik volgens mij lang niet allemaal, misschien alleen van gezicht... laat staan dat ik weet wie van wie zwanger is, haha! Het was ook echt puur toeval dat ik op Amanda's fb kwam, was al lang weer vergeten dat 'zij er ook nog was' *gaat 'afrojack' even googelen om te kijken wie hij ook alweer is, hihi*
Heeft in Buffy gespeelt (willow rosenberg) is nu vooral bekend van How I met your Mother en natuurlijk de American Pie films. Kan me bijna niet voorstellen dat je niet weet wie dat is