Hij heet, Thomas Colton Jared en Gen wilde eerst kennis maken met de kleine man alvorens hem een naam te geven! En een normale naam! Super!
Tori Spelling is weer zwanger, #4! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150639202079195&set=a.92249274194.84227.75871914194&type=1&theater
Klopt, volgens mij is ze 5 maanden geleden bevallen van Hattie. Wel leuk, vind hun echt een leuk stel op tv en leuke ouders.
Ik dacht al die was rond dezelfde tijd bevallen als ik van mijn dochter*.. snel zeg! Wel leuk voor ze natuurlijk.
is hier al bekend dat Andrea Bocelli opnieuw vader geworden is?! Dochter voor Andrea Bocelli - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Nicolette Kluijver is zwanger van haar 1e kindje! Nicolette Kluijver zwanger - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
mijn schoonvader is op zn 52e opa geworden, en dat is niet eens bizar jong, dus zo gek is het niet. hij had de vader van zn vriendin kunnen zijn! (28)
even over Andrea Bocelli. iedereen moet doen wat die wil maar ik vind het ranzig ik ben zelf 27 en mijn vader is !!!!bha bha bha