Hihi ja Tietje was vroeger een normale naam.. in mijn stamboom zijn ook een paar Tietjes! Maar lijkt me dat je naam dan niet overal op de correctie manier uitgesproken wordt, ook lullig.. Wat anders: Meisje 1: "Ik ben Zus!" Meisje 2: "ik ook!" Meisje 1 kijkt beteuterd.. "mijn naam is echt Zus!" Meisje 2 denkt dat meisje 1 een grapje maakt Zomaar een scenario die in me op kwam..
Ik vind Zus ook best een leuke naam eigenlijk. Oké, zal m'n eigen kind niet zo noemen, maar ik vind het wel lief. En inderdaad leuker dan Destiny, Dylano of, wat ik echt afgrijselijk vind, Keano! En zo zal ieder daar inderdaad anders over denken. Gelukkig maar, anders hadden we allemaal dezelfde naam.
Ik vind het eigenlijk ook een best leuke naam Vooral omdat je hem niet dagelijks hoort. Ik hou daar wel van. Onze oudste dochter heet Mijntje, en daar hebben we ook veel reacties op gekregen. Ook veel negatieve. Mijntje is ook een erg ouderwetse naam en hoor je nu niet veel meer. Dat maakt hem voor ons bijzonder. Maar ik snap dat andere hem minder mooi vinden. Ik vind Zus, Mensje en Bloem leuke namen.
Mijn eerste naam is Tietsje (dr hoort nog een naam achter, maar dan word ik wat te bekend.) Ik ben Zus en Broer nog nooit in Friesland tegengekomen eerlijk gezegd. En nog nieuws dat misschien bekend is: Femke van Boer zoekt Vrouw en dus boer Gijs is zwanger. Las ik net op de site.
Ik vind die oudhollandse namen ook wel leuk. En die namen die jij noemt , brrr daar krijg ik de rillingen van en niet positief.. Smaken verschillen, gelukkig maar.
Actrice Jessica Simpson is samen met enkele familieleden in het ziekenhuis van Los Angeles gespot. Ze is eindelijk bevallen. Dat meldt Us Weekly. Jessica, haar moeder Tina, Ashley en haar verloofde Eric Johnson werden dinsdagochtend gespot in het L.A. hospital. De Amerikaanse actrice is bevallen van een meisje, genaamd Maxwell Drew Johnson. Zowel moeder als dochter maken het goed, meldt een zegsman van Simpson. De naam van het eerste dochtertje van Jessica werd al eerder onthuld. Ze gaan haar Maxwell noemen, met Maxi als roepnaam, vertelde een ingewijde aan InTouch Magazine. "Maxwell is de middelste naam van Eric en tevens de meisjesnaam van zijn oma. Haar zwangerschap duurde zo lang dat diverse beroemde collegas van Jessica onlangs hun zorgen kenbaar maakten. Jessica liet eerder al weten na de bevalling in het huwelijksbootje te willen stappen met verloofde Eric. Het stel verloofde zich in november 2010, na een relatie van zes maanden. Wanneer de twee het jawoord geven is nog niet bekend.
Las het net...vind de naam erg vreemd voor een meisje, maargoed... Smaken verschillen he! Wel fijn voor dr dat ze er eindelijk is!