Hoe ver is zij zwanger eigenlijk? (PS duim voor jullie erg spannend deze maand! Hoop het echt voor je)
Volgens mij is ze ergens in September uitgerekend. Maar idd, wat is die mooi zwanger. Stiekem jaloers, had ik ook wel gewild
Claire Danes in verwachting van eerste kind | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Jim en Bettina Bakkum verwachten een zoontje | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl AJ McLean krijgt 'Backstreet-meisje' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Weer wat updates!
Ik lees op SBS6 teletekst dat Lily Allen zwanger is. Haar vorige kindje is in november 2011 geboren en ze is nu in december uitgerekend.
Lily Allen weer in verwachting | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Klopt inderdaad leuk!! En Sienna Miller zou bevallen zijn: Sienna Miller bevallen van eerste kind | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik vind het persoonlijk alleen zo raar dat er geschreven word dat Lily Allen haar tweede kindje krijgt. De derde toch? Haar eerste kindje overleed in de buik bij 6 maanden. Maar dat is toch ook al een mensje en heeft haar toch tot moeder gemaakt? Ik zou mijn *dochter nooit verzwijgen en ben nu in verwachting van ons tweede kindje.
Ik dacht het ook, maar voor de pers en mensen die zoiets niet meemaken, gaat het vaak om de zichtbare kinderen en dus zeggen ze dat ze haar 2e krijgt, hoe cru het ook is.
Dochter voor Kourtney Kardashian | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Maar.... Scotland??
Omdat de vader scot heet neem ik aan maar apart is het wel ! Vind haar zo super leuk , en haar zoontje mason is echt een scheet om te zien vind ik
je moet het niet zo zwaar opvatten denk ik hoor....gewoon niet goed negedacht door de media....hebben ze wel vaker last van
Klopt, ik snap ook dat de media dit geschreven heeft en niet zijzelf. En toch val ik altijd snel over dit soort dingen. Net alsof dat eerste kindje nooit bestaan heeft.
Ja, de verwijzing naar de vader begrijp ik. Maar Scotland?! Daar moet toch wel wat beters op te verzinnen zijn?
Hahah ja Scotch Ik vind hem altijd wel grappig in die serie zij ook trouwens die afl met dat couponing (of hoe je het ook schrijft)