ja kijk ik ook, ze laten vidn ik wel een groot deel zien van alles, vond ik best dapper... (van hun IVF e.d.) heel sneu toen dat toen misging
Dit stond er op hyves: "Lily Allen en haar man Sam Cooper zijn duidelijk een vruchtbaar stel. Het koppel is nog geen drie maanden ouders van dochtertje Ethel en Lily is alweer zwanger" echt zo'n nare toon dit, alsof het heel normaal is dat je je zwangerschap met succes uitzit .Er stond idd ook geen vermelding bij van een verloren kindje. maar dan nog, past zeker niet in het ideaalbeeld als iemand binnen een jaar na de bevalling weer zwanger wordt, die journalisten zijn zeker allemaal mannelijk?
Ik vind het een beetje opgeblazen allemaal. Dat ze het hebben over een 2e kind is niet zo handig inderdaad, ze hadden mogen vermelden dat er een kindje is overleden. Maar al ze 3 maanden na de bevalling weer zwanger is , zijn ze toch ook vruchtbaar?? Ik lees geen nare ondertoon hoor...
ik ook niet, alleen die van mijn eigen misschien, ik vidn het niet erg verstandig om 3 maanden na je bevalling alweer ervoor te gaan, niet voor je lichaam, niet voor je geest maar ook niet voor het kindje wat niet gewoon even lekker de volle aandacht kan krijgen omdat het volgende kindje alweer in aantocht is, ik ben helemaal niet voor veel tijd ertussen, maar houd ongeveer 9 maanden aan, een jaartje (ligt eraan wanneer je je ontzwangerd voelt zeg maar) Ik vind het wel lomp dat ze haar eerdere zwangerschappen niet vermelden maar ook wel begrijpelijk voor andere mensen is er geen kindje (hoe hard dat ook is) dat is ook nog echt niet van vroeger, vroeger had je het daar gewoon niet over, niet dat dat goed is maar ik denk dat dat niet 1,2,3 eruit is bij mensen)
ja maar de media brengt nieuws...sinds wanneer houden ze "rekening" met gevoelens enz....nuchter blijven he mensen
Plien van Bennekom heeft dochter | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 'Penélope Cruz in verwachting van tweede kind' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Leuk!!
Uma Thurman bevallen van dochter | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Dochtertje voor Kelsey Grammer | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ben ik de enige die hier nog berichten plaatst?? Vriendin Guy Ritchie in verwachting | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Sarah Michelle Gellar krijgt een jongetje | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Nadja Hüpscher is weer zwanger | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Topmodel Ymre Stiekema (20) zwanger - AD.nl
Nadja zwanger? Leuk zeg voor hun! Heb een keer een interview gelezen van haar dat ze behoorlijk lang in de mmm hadden gezeten en toen spontaan zwanger werd van de eerste.
Dochtertje voor Mark Owen | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Elthon John en zijn partner worden ook weer vader.. de draagmoeder is 12/13 weken zwanger ongeveer.