Snpa het ook niet waarom je dan weer naar huis moet! Ze kunnen toch ook helemaal niet weten hoe je bevalling zich verder ontwikkelt? De een bevalt snel en de ander niet....typisch nederland! Ik werd dus ook naar huis gestuurd met slaaptabletjes en paracetamol, alsof dat heltp tegen die pijn hahahaha... Vervolgens stond ik 2uur later weer in het zk ... en toen mocht ik blijven! Maar pittig zeg voor haar om zo je eerste bevalling te moeten hebben he
Gary Barlow en zijn vrouw Dawn zijn afgelopen Zaterdag opnieuw ouders geworden. Helaas kwam hun dochter, Poppy, na 8 maanden zwangerschap Levenloos ter wereld!
Wat erg. Weet precies wat ze doormaken. Hier is nog een link: Kind Gary Barlow dood geboren | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Oh dat is dan gek ik dacht altijd dat belgië daar makkelijker in was. Vindt het zoiets Nederlands wegsturen
Heeft iemand enig idee wanneer Femke en boer Gijsbert van BZV een baby krijgen? Kan het nergens vinden. Ergens in april maakten ze het bekend aan de buitenwereld namelijk.