Shownieuws kan als eerste melden dat Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten zondagmiddag een zoontje hebben gekregen. De kleine heet Julian. Dit heeft zijn management aan Shownieuws bevestigd.
Leuk voor ze een jongen en een meid (al was dat al bekend) Leuke naam ook! was erg benieuwd naar de naam van de kleine man omdat hun dochtertje `vernoemd" is naar hun beide!
'Amber Rose in verwachting van eerste kindje' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vind ik echt super voor haar! Zei vertelde toen in true story ( op E tv) dat zij toen een IVF traject zijn gestart,althans kan ook een voor traject van zijn geweest, in elk geval dat ze toen hormonen moest spuiten enz in haar relatie met Hugh! Vond ik erg heftig en ben echt blij dat ze nu zwanger is! ( en ook wel fijn voor het kindje dat het straks gewoon een papa is met 'normale' leeftijd)
Oh ja...wist ik niet.. Ja leuke meid is ze he......Heb het toen ook gezien maar dit stukje blijkbaar gemist... Gek he hoe ze vroeger was....echt zo'n gothic figuurtje he
Ja, en toen ze net een relatie had naar Hugh liep ze ook met zo'n gothic figuur toch? Was ze ook ineens weer heel anders gekleed enz! Vind wel een mooie meid maar ze kwam best onzeker over hè? Altijd met de grootste cadeau's enz, Vond Holly's world wel leuk om te kijken, alleen vind Josh wel echt to much Die ruzies met Jade waren wel cool Hahaha ( ik kijk echt te veel E hoor)
Ja super leuk!!! Die hebben ook een lange weg af moeten leggen hè, en vind het dapper dat ze er zo open over waren, ( heb wat mee zitten janken voor de tv hoor )en nu via een draagmoeder toch papa en mama geworden! Heel gaaf! En hopen dat mama heel gezond blijft en de kanker niet meer terugkeert!!!!