LOS ANGELES - Tori Spelling en haar man Dean McDermott hebben donderdag een zoontje gekregen. Het kind heet Finn Davey McDermott. Foto:Wenn.com Dat maakte de actrice bekend op haar website. Het echtpaar zat nog in de luiers: dochtertje Hattie werd pas 10 maanden geleden geboren. Het gezin bestaat verder uit Liam (5) en Stella (4). De actrice maakte onlangs bekend dat ze met een eigen kledinglijn voor baby's en peuters komt. Ze ontwerpt een collectie in samenwerking met winkelketen JCPenny.
Leuke naam ook. Die hadden wij ook op ons lijstje staan. Maar de jongste twee hebben wel weinig leeftijdsverschil zeg. Die is amper bevallen en meteen weer zwanger.
Hij is van TRL ken je dat ook niet? Presentator bij MTV geweest heel lang. Hij presenteerde TRL vanaf Times Square in New York.
Amber Rose en Wiz Khalifa bevestigen zwangerschap | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Deze ken ik ook niet? Wanneer is Adéle uitgerekend? Ik dacht deze maand?
trouwens bij Jessica Simpson stond ik wel met grote ogen die was echt groot, elke keer dacht ik weer dat ze er bijna was en ze liep steeds door hihi (op die torenhoge hakken van haar hihi)
hihi ja ach lang leve de personal trainer daar, ik was bij de eerste ook 25/30 kilo ofzo aangekomen, ik had geen personal trainer maar nu ben ik dunner als voor mijn zwangerschap. aan de andere kant zo mooi zwanger zijn als bv gisele of megan fox is ook erg mooi!