Taylor Hanson opnieuw vader | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wist niet dat ze er al zoveel hadden, wel leuk!!
Haha, Taylor EN zijn vrouw zijn bevallen. Het word ook steeds gekker, naast het "wij zijn zwanger" kun je nu ook al samen bevallen.
@ Roel, wat leuk! @ Hanson, wat grappig, mijn zus was in die tijd stapeldol op Hanson en het waren toen nog echte broekkies. En groot gezin al inderdaad. @ Femke van Boer zoekt vrouw, je zou toch zeggen dat ze al bevallen zou moeten zijn. In april maakten ze het bekend en het is nu 7 maanden later. En meestal maak je je zwangerschap bekend na zo'n 12 weken, zeker als je een bn-er bent. Jammer dat je er niks over hoort.
Het is nu nog niet eens 6 maanden later...pas 12 april werd het bekend in de pers en op 12 oktober, volgende week pas, is het een half jaar geleden. Waarschijnlijk is het kindje nog niet geboren, ik weet wel dat ze 29 september uitgerekend was, dus ze loopt overtijd, kan nog wel een paar dagen duren ook. Denk wel dat het naar buiten wordt gebracht, dus je hoort het nog wel vandaag of morgen
Ik kijk altijd het RTL4 ontbijtnieuws en het viel me op dat die presentatrice (sanne staarink- steusel) een voller gezicht had, weet het eerst nog aan mn breedbeeld tv , maar net viel het me weer op. Dus even gegoogled en ja hoor, ze is zwanger. Uitgerekend eind december. Kon me niet herinneren dat dat hier al gemeld was, dus bij deze. Sanne Staarink-Steusel zwanger - RTL Boulevard
Zwangere Shakira toont 'one pack' - AD.nl Shakira heeft een foto van zichzelf op twitter geplaatst Mooi buikje heeft ze!
Marije....ik vind de naam echt lelijk en ouderwets. Ik had toch echt iets heel anders verwacht bij hun...maar goed, wel erg leuk nieuws dat het kleintje er is en alles goed is!