Hihi.. ja, maar dan als 30-er die topmanager wil worden in een bedrijf.. Hoi Fientje.. ach ja, vind het nog best meevallen, maar het zou niet mijn eerste keus zijn.
Marieke van Ginneken is al uitgerekend op 7 April, dus dat is ook afwachten geblazen. Katja is uitgerekend op 12 April. En Kim-Lian ook rond de 10e dacht ik.
catoo wat een lelijke naam (sorry als ik iemand beledig hiermee) maar de hele naam valt wel mee. Ik kan me herinneren dat Marieke van Ginneken haar eerste dochter Catootje had genoemd (moest daar aan denken bij de naam van Tooske) zal ze haar volgende kindje Jeroentje noemen/
De naam zou mijn keus niet zijn, maar ik vind hem niet echt lelijk. IN ieder geval beter dan een Engelse/Amerikaanse naam.
Helemaal mee eens En vind hem eigenlijk ook wel bij de rest passen. Ik vind juist Fien een leuke naam! Ook voor een volwassen vrouw. Moet je jezelf natuurlijk geen FienTJE gaan noemen
Goh bedankt! Ik vind de Engelse (of Ierse eigenlijk) naam van mijn zoontje toch effe 1000 x beter dan 'Catoo'. Wat een vreselijke naam...
Fien komt van Feline dus ik neem aan dat ze zich gewoon Feline zal noemen als ze 30 is Net zoals Leentje van Helena komt wat ook wel weer geschikt is als ze 30 is Ik denk dat ze de namen nu gewoon verkort hebben omdat het kleine meisjes zijn, en nu past dat wel! Heel toevallig heeft Elle van Rijn ook 2 dochters die Feline en Helena heten.
Oh ik dacht dat ze echt zo heetten, hihi. Nee, dan kan het zeker wel. Dan vind ik het zelfs mooie namen.
Ach niks van aan trekken joh Ieder zijn smaak toch? Ik zou in deze tijd, 2010 nooooit voor Jan, Klaas, Kees, Teun, Els, Marietje enz kiezen, maar miss zijn er mensen die het wel mooi vinden of een betekenis ermee hebben. Moeten ze lekker doen, als zij daar gelukkig van worden! Maar mijn keuze zou het ook niet zijn.
Dat soort namen zijn juist weer helemaal hip!(niet dat je een naam kiest omdat je ook lekker hip wilt zijn natuurlijk he!) Die oerhollandse namen...ja ik hou er wel van! x
ach ieder zijn eigen mening toch wij hebben ook een amerikaanse naam Casey word zowel voor meisjes als voor jongens gebruikt veel mensen zouden die naam ook niet nemen maar wij wel
Zo is dat! Ik vind Casey een mooie naam ook. Wij hebben ook een mokkababy, dus vind het ook raar om hem dan een oerhollandse naam te geven
ja precies dat zou dan wel apart zijn een oerhollandse naam maar goed als je ze mooi vind zou je het gewoon kunnen doen toch
haha ik heb geen idee waar de naam van ons zoontje vandaan komt.. vind m niet echt Nederlands maar niet Engels ofzo.. kan wel even googlen