Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ik las op nu datze vorige week bevallen zou zijn van een zoontje

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Naar verluidt hebben Adele en haar vriend Simon Konecki een zoontje gekregen.
    Dat meldt The Sun. De vierentwintigjarige zangeres en haar vriend zijn deze week ouders geworden van een jongen.

Het stel kondigde in juni aan dat Adele zwanger was, ze was toen al zes maanden in verwachting. Simon heeft al een vijfjarig dochtertje uit een eerdere relatie.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was. Ik loop achter haha

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Is ze pas 24?
    Wow, dacht dat ze veel ouder was joh, :)

5. Jel

Jel Niet meer actief

Wat leuk, Adele heeft een zoontje!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

:) Dacht ik ook.. OEPS!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik las gister dat ze bevallen is van een zoon op nu.nl

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop dat ze niet ingaat op de media.
    De dingen die nu gezegd worden op Twitter over hun kindje zijn eerlijk waar geschift. Zeggen dat die baby vast dik en lelijk is en dat hij maar dood moet.. jeetje.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Oh wat erg.....en ik vind Adele juist een prachtige vrouw.

10. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vreselijk. Ik vind Adele ook een prachtige vrouw. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk. Ze lijkt me een erg gezellig mens.

Waar slaat het op om zulke dingen te zeggen. De dood wens je toch niemand toe.

11. Nou jaa wat een belachelijke opmerkingen! Waarom zou iemand dat in hemelsnaam zeggen?? Zo laag om dit te doen, bahbahbah.
    Ik hoop dat het goed met ze gaat en dat ze die stomme opmerkingen negeren inderdaad. Ben benieuwd naar de naam! :)

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

nou ik vind Adele niet bepaald een mooie vrouw en dat staat los van haar flinke gewicht (want ook een dikkere vrouw kan mooi zijn) maar lang leve de make up he die maken er nog wat van.

En pas 24 jemig ik dacht ook dat ze al halverwege 30 was ofzo, zo ouwelijk ze altijd gekleed gaat maar goed ook dat gaat gepaard met haar gewicht misschien.

Mensen zijn keigek dat ze zo tekeer gaan over iemand zijn baby natuurlijk!

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat leuk dat Adele een zoontje heeft! Hopelijk gaat alles goed en trekt ze zich niks aan van die achterlijke stomme berichten.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

zolang het een bekend persoon is blijf je dat helaas altijd houden.

Had je op Nu.nl eens moeten lezen toen Barbie bevallen was, daar lusten de honden geen brood van zo erg! :$ Dat er nog net geen doodsbedreigingen tussenstonden.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zijn ze wel gewend denk ik....

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Echt belachelijk idd. Wat een idioten lopen er rond op deze wereld.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zag het later ook nog op Shownieuws, de vervelende opmerkingen op Adele's twitter... Ze zeiden dat Adele haar twitter daarom gesloten heeft.

18. giraf

giraf Niet meer actief

Opmerkingen over hunzelf wel denk ik, maar ik weet niet of je zulke (lelijke) opmerkingen ook nog achter je kan laten als het over je kind gaat.

Waarom schrijven mensen zulke opmerkingen he? Snap dat echt niet.... is het afgunst, jaloezie? :(

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat klopt wel.....maar ik denk dat je als beroemdheid best wel wat over je heem krijgt helaas....

Ja soms zijn mensen echt te erg he:(

20. giraf

giraf Niet meer actief

Dat wel ja.... pasgeleden nog een hele discussie over geweest. Over dat als je een BN'er bent (of wereldwijd bekend) dat die 'het maar moeten slikken' dat er lelijke dingen over hun geschreven worden.'
    Dat ze daar zelf voor kiezen door bekend te zijn.
    Tot op zekere hoogte ben ik het daar ook wel mee eens hoor, maar het zijn en blijven ook mensen, dus anderen kunnen ook echt wel te ver gaan met bepaalde opmerkingen/dingen die ze schrijven :(

Ik hoop inderdaad voor Adele dat ze zich niks aantrekt van alle commotie en dat ze gewoon lekker op haar blauwe wolk met haar pasgeboren zoontje zit te knuffelen!

Deel Deze Pagina