die laten er geen gras over groeien zeg! 6 maand samen en 3 maand zwanger... Ja mijn keuze zou het niet zijn... tuurlijk is alles leuk en spannend en geweldig in die tijd, maar om dan gepland? een kindje te gaan krijgen... leer mekaar eerst eens echt goed kennen.
Mijn moeder zei; Thomas Berge was zelfs in het 4 uur nieuws. Dat is toch geen nieuws .. Nou kind krijgt kind toch ? Die is toch een jaar of 18 ?
Vind ik een hele erge rot opmerking...ik bedoel dus je gunt het iemand anders niet dat ze snel zwanger zijn?!!omdat jij.vind dat het te snel.us?
Hahaha hij is dus 22 nooit gedacht dat hij homo is.. dat heb ik wel altijd gedacht van Rudolph van Veen
Ik zeg niet dat ik het andere niet gun, en ik gun mensen zeker niet om mee te maken wat wij ( en andere meegemaakt hebben) Maar ik vind persoonlijk wel dat het vaak oneerlijk verdeeld is, en ik vind het persoonlijk belachelijk om na 3 maanden al bewust voor een kindje te gaan. (lees; mijn mening)
Misschien was het wel een ongeluk maar doen ze alsof het gepland was. @Melief ik snap je wel hoor is dan ook niet leuk alleen kunnen anderen er niks aan doen dat het bij sommige helaas niet zo snel gaat,...
Laat ik het zo zeggen, ik was even redelijk geïrriteerd omdat ik die Thomas net op tv een aantal keer hoorde praten over even een kind nemen. Daardoor kwam de irritatie; zo praten en dan ook zo zwanger.
Ja ach niet iedereen denkt na dat je dit soort dingen anders kan zeggen....hij bedoelt het niet zo lijkt me dat snap jij toch ook.
Ze zijn sinds mei van dit jaar samen. En de zwangerschap is dus gepland. Ik gun ze alle geluk van heel de wereld. Ik vind het persoonlijk wel erg snel, maar mijn mening zal hun aan hun reet roesten.
Ik vind t leuk voor ze! Je gunt iedereen toch dat geluk? Ik vind t ook een leuk koppel Maar ik zal wel de enige zijn, als ik de rea s zo terug lees.....
Ik vind dit dan weer een nare opmerking. Ze geeft duidelijk aan dat ze er moeite mee heeft dat Thomas het heeft over kinderen 'nemen' en hopsa ze is zwanger. Natuurlijk gun ik hun het geluk ook maar ik kan mij goed voorstellen dat als het bij iemand niet gelijk lukt dat er frustratie bestaat. Mijn mening (en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn) is dat je kinderen KRIJGT. Kinderen nemen komt bij mij persoonlijk over alsof je het zomaar ff voor elkaar krijgt. En ondanks dat het bij sommige sneller gebeurd, blijft een kindje altijd een wonder!
Zeker kinderen krijg je dat klopt......maar waarom je zo druk maken omdat iemand anders het net even iets anders zegt..... Misschien niet leuk maar ach....hij bedoelt het vast niet zo...