Gatver! Maar nu weet ik waar ik die Laura nou van ken toen ze mijn vieze vette verloofde deed...van x factor. Vond ze al zo'n bekend gezicht hebben.
'Kate Middleton is zwanger' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl nou ja nog niet toegegeven maar toch waard om het hier te plaatsen niet?
Vrouw Barbara Barend in verwachting | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wie was dat ook alweer, wel een bekend gezicht maar kweet t niet meer
Dochter van Barend...van Barend en van Dorp...praatprogramma over voetbal toch? Is al een tijdje van de buis hoor
Hoe vaak ik wel niet lees in interviews dat een vriend/vriendin familielid iets heeft verteld, vooral als het om grote beroemdheden gaat. Ik geloof dat niet meer zo eigenlijk. Maar ze is al wel 50x zwanger geweest. Eerst maar eens afwachten of het echt zo is. Zou wel leuk voor hun zijn.
zwaar mee eens! Ik snap dat het frustrerend is als (beroemde) mensen praten over het nemen van kinderen over anderhalf jaar, want dan komt het beter uit. Terwijl als ik lees hier op het forum dat mensen zwaar veel moeite doen om uberhaupt 1x zwanger te raken met veel moeite, verdriet, pijn en tranen dan denk ik wel ns dat men meer rekening mag houden met de mensen waarin het niet zo makkelijk gaat. Sommige uitspraken gaan echt té snel door de mond heen. Maar om weer even on-topic te gaan: ik zou het heel leuk voor Kate en William vinden! Dat vind ik een leuk stel!
Klopt. Iedereen zit natuurlijk te wachten tot het een keer echt zo is en iedereen wil de primeur hebben. Bij die bladen zullen ze wel denken dat je maar beter een keer te vroeg geplaatst kan hebben dan te laat.
Minnares Peter R. de Vries is in verwachting De minnares van Peter R. de Vries is zwanger. Het zeventien jaar jongere liefje van de 56-jarige misdaadverslaggever verwacht een jongetje, schrijft De Telegraaf woensdag. "Uit de echo blijkt dat ze een zoontje krijgt", zegt een vriend over het kindje, dat niet van De Vries is. Hij en zijn vrouw hebben een open relatie. "Leonie wilde altijd al graag moeder worden. Een homovriend heeft haar wens in vervulling laten gaan", vervolgt de bron. "Ze is eind december uitgerekend, dus misschien wordt het wel een kerstkindje." De komst van de baby heeft waarschijnlijk geen gevolgen voor de relatie tussen haar en De Vries. De twee leerden elkaar kennen dankzij RTL Boulevard, waar zij werkte als eindredactrice en hij regelmatig aanschoof. Ze hebben nu ruim tweeënhalf jaar een relatie. De misdaadverslaggever is al bijna vijfendertig jaar getrouwd met Jacqueline, met wie hij twee kinderen heeft.