Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Oh nee, geen baby gordons!!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als je de laatste alinea van het artikel leest kan het niet anders dan een publiciteitsstunt zijn. :D

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
  4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gatver!
    Maar nu weet ik waar ik die Laura nou van ken toen ze mijn vieze vette verloofde deed...van x factor. Vond ze al zo'n bekend gezicht hebben.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha idd....dacht ook waar ken ik haar nu van!

6. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik vind haar ook vreselijk..

Laten we hopen dat het een publiciteitsstunt is :p

7. Brr, wat zouden dat voor kindjes worden van die twee.. ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

9. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dacht ik dus ook al.....maar ja misschien is het helemaal niet gezegd door haar?

11. Ben wel benieuwd of het waar is.. inderdaad geen lekkere vriendin dan!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vind haar niet irritant. Yolanthe wel idd.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoe vaak ik wel niet lees in interviews dat een vriend/vriendin familielid iets heeft verteld, vooral als het om grote beroemdheden gaat. Ik geloof dat niet meer zo eigenlijk.

Maar ze is al wel 50x zwanger geweest. Eerst maar eens afwachten of het echt zo is. Zou wel leuk voor hun zijn.

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

zwaar mee eens! Ik snap dat het frustrerend is als (beroemde) mensen praten over het nemen van kinderen over anderhalf jaar, want dan komt het beter uit. Terwijl als ik lees hier op het forum dat mensen zwaar veel moeite doen om uberhaupt 1x zwanger te raken met veel moeite, verdriet, pijn en tranen dan denk ik wel ns dat men meer rekening mag houden met de mensen waarin het niet zo makkelijk gaat. Sommige uitspraken gaan echt té snel door de mond heen.

Maar om weer even on-topic te gaan: ik zou het heel leuk voor Kate en William vinden! Dat vind ik een leuk stel!

16. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt. Iedereen zit natuurlijk te wachten tot het een keer echt zo is en iedereen wil de primeur hebben. Bij die bladen zullen ze wel denken dat je maar beter een keer te vroeg geplaatst kan hebben dan te laat. :)

17. Net als Jennifer Aniston.. :D

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Minnares Peter R. de Vries is in verwachting
    De minnares van Peter R. de Vries is zwanger. Het zeventien jaar jongere liefje van de 56-jarige misdaadverslaggever verwacht een jongetje, schrijft De Telegraaf woensdag. "Uit de echo blijkt dat ze een zoontje krijgt", zegt een vriend over het kindje, dat niet van De Vries is. Hij en zijn vrouw hebben een open relatie.

"Leonie wilde altijd al graag moeder worden. Een homovriend heeft haar wens in vervulling laten gaan", vervolgt de bron. "Ze is eind december uitgerekend, dus misschien wordt het wel een kerstkindje." De komst van de baby heeft waarschijnlijk geen gevolgen voor de relatie tussen haar en De Vries.
    De twee leerden elkaar kennen dankzij RTL Boulevard, waar zij werkte als eindredactrice en hij regelmatig aanschoof. Ze hebben nu ruim tweeënhalf jaar een relatie. De misdaadverslaggever is al bijna vijfendertig jaar getrouwd met Jacqueline, met wie hij twee kinderen heeft.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Que ???.????,,!!!

Deel Deze Pagina