Ik vind het zelf geen goed voorbeeld om mannen in en uit je leven te laten lopen, maar dat moet ze dan zelf maar weten. Fijn dat haar wens uitkomt.
Last van je hormonen ofzo??? Het staat op RTL nieuws en in de telegraaf en valt dus gewoon onder NIEUWS waarvoor dit forum onderdeel is bedoelt. Lees het dan niet als je je eraan ergert
Laat ze idd toch lekker. Toch mooi geregeld zo.Dat P een open relatie heeft en hun er zo mee om gaan kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen. Als ze er zelf maar gelukkig onder zijn onder deze situatie. Klinken nu niet als domme mensen. Leef en lata leven.
Uhm wat is dit voor en belachelijke opmerking moet jij nodig zeggen....volgens mij ben jij hier degene die last heeft van de hormoontjes :x Weet je wel wat Que betekent? Een hoe het bedoelt is.... Pffff echt
Dames dames dames, Laat de hormonen niet de overhand nemen! Ik voel ze zelfs vanaf hier. Gevaarlijke cocktail zo! Adem in, adem uit en zennnnn.. Ontopic: Leuk voor ze, als ze er gelukkig mee zijn dan kan ik niks anders dan het toejuichen. En tsja.. BAM lijkt me niet anders nee. Wat zij doet tussen de lakens gaat dat kleintje zoiezo niet aan.
Typisch dat dit soort non-nieuws naar voren wordt gebracht nu Peter R. de Vries zo positief wordt neergezet (en terecht naar mijn mening) door de oplossing in de zaak-Vaatstra.
Dan snap ik het bericht dus niet Ze is toch zwanger van Peter R? En dat is haar minaar? Maar niet stiekem? Bekijk bijlage 287931
Nee nog verwarrender, ze is zwanger van een homo vriend en ze is al 2,5 jaar de minnares van Peter R, terwijl zijn vrouw er wel alles van weet.. Hmmm
Dan snap ik de nieuwswaarde al helemaal niet Dus het gaat om een vrouw die wij verder allemaal niet kennen ( ook niet via tv) die zwanger is van een homo ( lief van hem dat hij dat doet) en die toevallig minares is van een BN'er. Ok... Nou van harte gefeliciteerd mevrouw de minares