Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. topper12

topper12 Niet meer actief

Haha :D :D :D
    En dan ook nog tijd hebben om op ZP een topic een te openen met de vraag of het kwaad kan om met twee verschillende mannen seks te hebben tijdens je zwangerschap ;) of zou het toch iemand anders zijn geweest :p

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat zijn hier veel ruimdenkende vrouwen ineens verzameld in dit topic.

Nou, ik ben niet zo ruimdenkend. Een getrouwde kerel met een open relatie? Ik vind dat niet horen binnen het huwelijk of 'samenlevingscontract-relatie of andere vorm van liefdesrelatie.

Laatst kwam ik een oud collega tegen. Ze vertelde mij helemaal gelukkig, waar haar echtgenoot bij stond, dat ze een open relatie hadden. Zij was verliefd geworden op haar minnaar. Nu was haar ,an gelukkig ook verliefd geraakt op de vrouw van haar minnaar dus nu hadden ze eigenlijk met zn vieren een relatie. Het liefst wilden ze gaan samenwonen met zn vieren plus alle kids. Alleen dat bleek lastig te zijn met de grote hoeveelheid kinderen die ze met zn vieren, inclusief met hedendaagse partners en met exen hadden.
    Ik dacht werkelijk waar dat ik in de maling werd genomen met dit verhaal, maar het bleek serieus bedoeld te zijn...

Kijk, ik hoef echt niet terug te gaan naar het tijdperk dat moeder de vrouw achter het aanrecht staat, voor vaders de krant, sloffen en pijp klaarlegt welke op zondag het vlees snijdt... Maar die open relaties... Ik vind het niet horen.

Maar ach, gelukkig voor Peter R. de Vries hoeft hij mij geen toestemming te vragen om met toestemming van zijn vrouw derden te penetreren ;)

Ik hoop dat de vrouwen in dit verhaal gelukkig zijn én dat blijven. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de krantenkoppen berichten dat Peter R. de Vries in scheiding ligt... ;)

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi gesproken Maartje :D Wat een bizar verhaal van je collega. Lijkt mij voor de betrokken kinderen ook heftig hoor.

Ik vind Peter airrrr de Vries sowieso een vies mannetje dus het verbaasd me niks dat hij er een minnares op na houdt. Al kan ik me echt niet voorstellen dat iemand met hem het bed in wil duiken, maar smaken verschillen gelukkig.

4. adi

adi Niet meer actief

Dit is dus het eerste wat ik dacht bij het lezen van de topic :p
    Er bestaan blijkbaar TWEE vrouwen die hem aantrekkelijk vinden, iieeuuww :$

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou, zolang die z'n mond niet open doet vind ik t nog wel meevallen hahaha...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Laten we wel even niet vergeten wat Peter r de Vries allemaal heeft gedaan voor slachtoffers enz.....ik vindt het geweldig! En hoe de meneer is in zijn privé leven en wat hij allemaal doet mag hij lekker zelf weten...

Open relatie....prima toch? Als beide partijen dat goed vinden...

7. giraf

giraf Niet meer actief

Dit dus.... :)
    Ik snap niet zo goed waar mensen zich allemaal zo druk over maken hoor, als beide partijen hun levensstijl fijn vinden, wie zijn wij om daarover te oordelen?
    Als ik kinderen bij betrokken zijn vind ik het een heel ander verhaal trouwens.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hij is getrouwd, heeft twee kinderen én zijn buitenvrouw is zwanger. Oke, wel van een ander. Dat dan weer wel ;)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dit dus.

Laat die mensen toch. Als zij het prima vinden om zo in hun relatie te staan, mooi laten gaan.
    Ik heb verder helemaal niks met die man, ik knap al af op de manier waarop hij zijn programma presenteerde. De manier waarop hij praatte was al niks.
    Maar goed, hij doet goed werk, dat dan weer wel.

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk moet hij dat lekker zelf weten. Neemt niet weg dat anderen daar een mening over mogen hebben.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mening is wat anders dan iemand veroordelen puur omdat hij er een andere levensstijl op nahoudt toch?

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, dat is vaak een dunne lijn.
    Heb een beetje terug zitten lezen, maar heb niet echt veroordelingen kunnen vinden. Lees vooral dat hij zelf moet weten wat hij doet.

Maar goed, gaat wel heel erg off topic zo :)

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Zoon voor Jim Bakkum

Jim Bakkum en Bettina Holwerda zijn vanochtend om acht uur vader en moeder geworden van een zoontje.
    De twee musicalsterren kregen vandaag hun eerste kind. Jim wil graag bij zijn vrouw en zoon zijn en is de komende tijd dus even niet te zien als presentator van Shownieuws en ook niet in de musical Wicked.
    Jim en Bettina trouwden in juni 2010, nadat ze elkaar hadden leren kennen bij de musical Grease.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Leuk! Ben benieuwd naar de naam!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd ik ook!

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Huh nu al?! Ze was toch nog niet zo ver??

18. Melief

Melief Niet meer actief

Leuk! Ben ook benieuwd naar de naam.

Was in de Idols tijd mega verliefd op Jim :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahah i heb m eens gezien in Roermond....liep hij langs me af...ik dacht Hey dat is m toch hahahaha. Zo gek!

20. Ik heb dat een keer gehad met Bas westerweel, met hem stond ik heerlijk te teuten over welke speen hij wel of niet moest nemen :D

Hij had afgerekend en dat meisje achter de kassa had het niet meer.
    we-eet jij niet wie dat wa-as, ze stotterde er gewoon van, dus ik zeg nee, iemand die ik ken van vroeger denk ik, hij kwam me wel bekend voor.

haha was het Bas westerweel...:D

Deel Deze Pagina