Sorry hoor, maar wat een aansteller! Ik mocht geen ruggeprik omdat ik al te lang bezig was en dit de weeen juist vertraagd. En nog een b**** ook, mevrouwtje "ik kan alweer normale kleding aan."
A.J. McLean (Backstreet boys) & vriendin Rochelle DeAnna Karidis Welcome Baby No. 1 op 27 november, genaamd Ava Jaymes.
Een aansteller? Wie ben jij op te zeggen dat zij een aansteller is. Het lijkt soms wel een strijd onderling. Ik had een zwaardere bevalling, nou echt niet hoor die had ik je moet niet zo aanstellen. Ben je er bij geweest?? Iedereen ervaart een bevalling anders. Ik irriteer me mateloos aan dit soort domme berichten. Net als toen met barbie, iedereen zat te zeiken dat zij zich aanstelde. Tot ze bij Peter van der Vorst vertelde wat er allemaal was gebeurd tijdens haar bevalling. En dan heeft iedereen ineens begrip. Ga toch weg zeg, je kunt in mijn ogen niet een mening hebben over een bevalling van een ander. Om de simpele reden dat je er niet bij was... En mooi toch de zij zo snel haar figuur terug heeft. Vergeet je ook niet even dat ze altijd voor haar zwangerschap musicals heeft gedaan dus ongetwijfeld een top conditie heeft gehad door het dansen etc... De jaloezie druipt van je bericht af. BAH
Wow... Relax joh! Ik irriteer mij gewoon altijd aan bekende mensen die bevallen zijn en juist doen alsof hun bevalling de ergste ooit is geweest en daarover uitgebreid vertellen bij alle media. En enkele weken later zijn ze weer vrolijk te werk, om vervolgens in een magazine ons tips te geven over hoe je zo snel mogelijk weer je oude lichaam terug krijgt. Net als die vriendin van die Saunders, die op kraamdag twee vrolijk aan ons vertelde dat ze helemaal geen last van kwaamtranen had. Alsof het een kraammythe is. En geen zorgen want jaloers ben ik niet op het feit dat zij haar kleding weer past, ook ik was na twee weken weer terug op oud gewicht. Dus dat interpreteer je helemaal verkeerd! Ik kom er wel vooruit dat ik jaloers ben op de ruggeprik die zij wel kreeg Nog maal, relax! Het was niet de bedoeling dat iemand mijn opmerking zo ontzettend serieus zou nemen. Jee... Maar AJ van BSB is dus vader geworden. Ben ik de enige die HOERA voor hem zegt? Om weer even on topic te komen.
Waarom een aansteller? Ik wilde ook best een ruggenprik maar die kreeg ik lekker niet. Maar na 2 dagen kon ik ook mijn spijkerbroek alweer aan, ben ik dan ook een bitch?
Zeg,stop jij eens met ons voor-de-eerste-keer-dus-zeer-onwetende-zwangeren bang te maken! 8 weken weeen....
Ben het wel met je eens hoor. Hier een bevalling volgens het boekje. Toch heb ik het als heel heftig ervaren. Bijna elke bevalling is zwaar en hakt erin (uitzonderingen daargelaten). Zowel lichamelijk als emotioneel. Ik ken echt weinig vrouwen die zeggen dat het erg mee is gevallen en het zo weer zouden willen doen. Waarom moet het bij celebs altijd zo breed uitgemeten worden? En ja, ik kon na een paar dagen ook weer in mijn skinny jeans. Gewoon geluk (i.c.m borstvoeding?) dat mijn lichaam snel hersteld. Het is niet dat ik daar iets voor heb hoeven doen of hard aan heb gewerkt dus vond dat niet iets om heel trots op te zijn.
ik had het hier al geschreven hoor. pagina 302..en uiteraard ook gefeliciteerd op Twitter!!! oei lees niet goed!! Sorry