Kate Middleton is zwanger | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl pff nee echt wat een vriendin....
Hoorde het net op de radio. Ze is opgenomen in het ziekenhuis vanwege haar zwangerschap. Het is nog in een zeer vroeg stadium. Ben benieuwd.
ze was al niet de 'dikste' dus ja, veel meer kan er ook niet af als ze blijft overgeven wel super leuk voor ze. Ben zo benieuwd hoe William als papa is.
Kan je dat al zo snel in de zwangerschap zeggen? Ik heb eerder het idee, dat ze bij de eerste misselijkheid meteen met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gaat.
Kate is opgenomen in het King Edward VII Hospital in hartje Londen. Ze had last van acute ochtendmisselijkheid en moet naar verwachting enkele dagen blijven. dit las ik. ik mag toch aannemen dat het ging om iets meer dan ochtendmisselijkheid. anders lijkt het me dat ze net zo goed in het ziekenhuis kan blijven tot het kind er is. als ochtendmisselijkheid al een rede tot opname is!!!!
Ze nemen geen enkel risico natuurlijk. Ze is toch een prinses hè. En ze is al zo mager! Die heeft helemaal geen reserves.