Dinand Woesthoff opnieuw vader Uitgegeven:19 april 2010 12:56Laatst gewijzigd:19 april 2010 13:00 AMSTERDAM - Zanger Dinand Woesthoff wordt voor de derde keer vader. Zijn Britse vrouw Lucy Hopkins is zwanger van haar tweede kind. © ANP Dit vertelde de Kane-zanger vanochtend in de radioprogramma van Giel Beelen. De zanger heeft met de vrouw met wie hij in 2009 trouwde op Ibiza, al de 4-jarige zoon Jimi Frank. Eerder kreeg hij met actrice Guusje Nederhorst zoon Dean Maddy, die inmiddels bijna 7 jaar is. Nederhorst overleed vrij kort na de geboorte aan borstkanker. Dieptepunt "Guusjes overlijden in begin 2004 was een absoluut dieptepunt in vele opzichten", zo vertelde de zanger daar vorig jaar nog over. De band Kane won dit weekeinde twee 3FM-awards: één voor de Beste Single met 'No Surrender' de Beste Single en één voor de Beste Band van het jaar. ------------------------------------------------------------- hier groot fan dus, dus wens ze heel veel succes en geluk toe. en op voor een meid
AMSTERDAM - De vrouw van Sacha Baron Cohen is in verwachting. Dat blijkt duidelijk uit foto's op de Amerikaanse website Popsugar. © Wenn.com De Australische actrice, die de hoofdrol speelde in de film 'Confessions of a Shopaholic' uit 2009, draagt op de foto's een lange jurk. Haar dikke buik is goed te zien. Geruchten over een zwangerschap deden al langer de ronde, omdat de 34-jarige Isla Fisher steeds vaker werd gefotografeerd in wijde kleding of met een tas voor haar buik. De 38-jarige Baron Cohen, die bekendheid verwierf als Ali G en Borat en zijn Australische vrouw verloofden zich in 2004. Zij wachtten zes jaar voordat ze gingen trouwen. Het tweetal heeft al een kindje, dochter Olive. Zij werd in 2007 geboren.
Kim-Lian van der Meij toont zoontje - Privé - Nieuws over showbizz, 24 uur actueel [prive] Al foto's van het zoontje van Kim-Lian! Begin mei gaat ze weer aan het werk, is dat snel of ligt het aan mij..??
ik vind dat ook best snel. das al over 2weken (ongeveer) zou er niet aan moeten denken (maar had er ook niet aan moeten denken dat er een dag na de bevalling al foto's van mezelf overal te zien zouden zijn hahaha)
Nee ik ook niet, maar daarom ben ik blij met ons leven, wij leven ons leven zelf en hun worden geleefd! Ik ruil niet met ze hoor, dan maar wat minder geld Gr Belly
Ze wacht nog steeds... Katja Schuurman telt af... van onze redactie AMSTERDAM - Vol verwachting klopt hun hart De hoogzwangere Katja Römer-Schuurman loopt op alle dag van haar eerste kindje, een meisje. De presentatrice-actrice kwam gisteren in gezelschap van haar echtgenoot Thijs terug van een controle in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam. De actrice-presentatrice was vorige week woensdag al uitgerekend. Ze wordt nauwlettend door haar gynaecoloog in de gaten gehouden. Vorige week vrijdag moest ze zich ook al voor een routineonderzoek melden, maar daaruit bleek toen dat de baby totaal nog geen aanstalten maakte om ter wereld te komen. Bekijk bijlage 66646
Zijn er meer foto's van Katja met dikke buik heb er eigenlijk geen 1 gezien. Volgens mij staat het haar heel mooi!
Hopelijk werkt de link, er zal eerst een reclamefilmpje te zien zijn. http://www.shownieuws.tv/web/show/id=186466/langid=43/contentid=169126
Het volgende filmpje is wat langer Shownieuws - Home - Video's - Beelden fotoshoot hoogzwangere Katja
wou dat ik er toen nog zo mooi uitzag! Echt heel erg mooi, moet zeggen dat ik het altijd al een mooie vrouw vind.
goddomme zeg, als ik 10 sylisten en make-up artists én gephotoshopt werd, sja, dan zag ik er ook wel zo uit hoor, dan kan zowat iedereen er wel zo uit zien
Ja dat was ook mijn gedachte, maar vond het zo'n flauwe opmerking dat ik het maar voor me had gehouden... Maar ik ben het inderdaad met je eens dat iedereen hier op ZP er geweldig uit kan zien met de juiste stylisten en visagisten en een goede fotograaf...
Ha ha dat is zeker zo.. maar eerlijk is eerlijk.. ze is wel een mooie vrouw! Ben benieuwd hoe die foto's zijn geworden.. zal morgen wel even gaan neuzen in de Linda.
vind eigenlijk dat elke zwangere vrouw er mooi uitziet.. Een mooie uitstraling krijgt een vrouw vind ik.. Tja, met wat stylisten e.d. kan ik er ook wel mooi uitzien (haha denk ik) maar ben blij dat ik dat niet heb eigenlijk..