bevalling van shakira een grap... Bevalling Shakira een grap - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
'Matthew McConaughey weer vader geworden' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Michael Boogerd verwelkomt dochtertje Anais | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl weet niet of dit al bekend was?
O echt? Dat zou je toch niet meer verwachten eigenlijk, na 3 meiden zo kort op elkaar? Maar als het waar is: zooo leuk, I love Maxima!
Máxima is 41...zou zomaar kunnen nog! Maar ik geloof er niks van hoor, de roddelbladen moeten vol, haha
Rijksvoorlichtingsdienst ontkent het ook niet! Ik zou het wel leuk vinden! En dan deze keer een jongen.
Geloof het ookniet zo, zeker met een troonswisseling waarschijnlijk niet heel ver weg meer, en de carriere die ze heeft opgebouwd, en idd het leeftijdsverschil.Zou dan 6 jaar schelen met alleen al Ariane, terwijl er tussen de meisjes steeds maar 1,5 jaar zit. Maar ja, ongelukjes kunnen overal gebeuren haha of misschien kreeg ze weer heimwee naar een beebje we never know. Afwachten! zou het ook leuke vinden maar denk het eigenlijk niet
Had toch verwacht dat ze eerst zou trouwen...... Maar opzich wel leuk! En maxima zwanger? Had ik ook niet verwacht eigenlijk.....als het waar is vindt ik het wel superleuk!
Leuk voor dr. Maar had gehoopt dat Kloe eerst zou zijn... Trouwen kan nog niet. Ze is nog met Kris Humphrey getrouwd. De scheiding is nog niet geregeld. Hij doet moeilijk geloof ik.
Leuk dat Kim Kardashian zwanger is, had ook verwacht dat ze eerst zouden trouwen maar dat komt nog wel, idd moet ze eerst nog officieel scheiden van d'r ex.