Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mensen media blaast dingen vreselijk op hè....

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dat jij dat kon betekent niet dat een ander die het niet kan per definitie een klager is of zwak. En dat het van de daken geschreeuwd wordt, komt misschien wel door de media ofzo??
    Tijdens mijn zwangerschap heb ik steeds moeten horen dat ik maar door moest gaan, terwijl het gewoonweg niet ging en dat vond ik vreselijk, want ik wilde niets liever. En dan vooral van die types zoals jij die ook vonden dat ze zo beroerd waren en wel van alles konden. Daar ben ík allergisch voor. Mensen verschillen. Zo fijn om jezelf beter te voelen dan een ander ;) Gatver.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik ben ook heel beroerd geweest, werken ging echt niet. Heb een paar keer gehad dat ik bijna flauw viel op de werkvloer.
    Dan maar een zeur, maar daar trek ik toch echt de grens.
    Zelfs mn huisarts eiste dat ik me ziek ging melden. Zeker gezien mijn achtergrond, betreffende het zwanger raken. Ik had ook steeds bloedverlies en veel stress erom natuurlijk.
    Had mezelf nooit vergeven als ik een miskraam had gehad, doordat ik maar door moest om maar geen zeur te worden genoemd.
    Maar kon me ook flink storen aan het commentaar: Ik heb geen medelijden met je, want dit wilde je toch?:x
    Dit werd dan gezegd door iemand die zelf 0,0 klachten had tijdens haar zwAngerschap.

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zal ik eens vertellen hoe ik tijdens mijn eerste zwangerschap naar mijn werk ging? Ik moet 20 minuten in de auto zitten. Met wel 10 plastic zakken om mijn braaksel op te vangen. Ik moest tijdens de 20 minuten durende autorit wel 6 keer stoppen om te spugen. Dus ga nu niet lopen zwetsten dat ik niet weet hoe het is om ziek te zijn tijdens de zwangerschap. En laten we er aub geen wedstrijd van maken wie hier het beroerdste was tijdens de zwangerschap. Maar ik sta hier inderdaad wel anders in. Mijn verloskundige wilde mij ook op nemen ivm vocht tekort. Ik heb dit geweigerd, ik vond het allemaal wel meevallen. Misschien dom, misschien hard. Maar wel duidelijk een andere instelling. Dus nee, ik voelde mij zeker niet beter als jij of een ander. Maar ik snap dat geklaag continu gewoon écht niet. Hier ook een zwangere vriendin, en als je aan haar vraagt hoe het gaat. Die roept al vanaf de 20ste week dat ze wil bevallen en dat ze het zo zwaar heeft. Zal best, maar roep het niet continu. Zeg ook een keer dat het gewoon goed gaat ipv dat gezeur de hele tijd. Of lopen zuchten als iemand niet voor je wilt opstaan omdat dat toevallig een betere stoel is. Kom op, je bent toch niet gehandicapt tijdens je zwangerschap?!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja maar alles wat in de media staat is toch waar?;);)

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nou mensen nu weer terug naar het topic, ik heb de klaagzangen en commentaren erop nu wel gelezen :D;)

Wat denken jullie? Is Maxima wel of niet zwanger van een 4e kind?

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    De een noemt het stoer of hard, de ander onverantwoordelijk.

Maar van de media zou ik niet zo snel uitgaan.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    MHMW, jij kunt toch niet voor een ander bepalen hoe ziek zij is?
    En ik vind het eigenlijk onverantwoordelijk als je je niet laat opnemen in het zh als een verloskundige hierop aandringt.
    Uiteindelijk heb je er ook je ongeboren baby mee...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zou maxima nu zwanger zijn?
    Dan zou ze toch nu wel iets moeten zeggen of niet?

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het niet, maar hoop stiekem van wel :)

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

mee eens, dat is pas onverantwoordelijk, rijden als je overgeeft trouwens ook, voor hetzelfde geldt neem je per ongeluk een fietser op je auto als je wat uitzwenkt ofzo, nee niet bepaald iets om nou trots rond te gaan roepen.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou inderdaad. Stoer hoor, zo naar je werk toe gaan :(
    Echt heel onverantwoordelijk!

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Tja misschien is het een tikkeltje overdreven ik ben toen ook kotsmisselijk naar mijn werk gegaan. en menig zwangere zal gestopt moeten hebben onderweg om een x (misschien 2) te spugen.
    Maar dan met 10plastic zakken en 6x spugen ??? ... mag ik dit met een korrel zout nemen...? want als dit echt zo is is het niet stoer maar stom! ( je plastic zak zal maar lek zijn;))

ik ben het er mee eens dat sommige alleen maar klagen over hoe beroerd ze zich voelen wat er natuurlijk wel bij hoort. maar HG extreem vermoeid kan natuurlijk wel en dan ben je geen zeur.. (het verschil is alleen dat sommige wel ALLE leuke dingen kunnen doen maar voor andere dingen zijn ze te ziek... hoop dat MHWH dat bedoeld) Of het in dit geval ook zo is weet ik niet.. ken deze dame niet.

14. Leliana

Leliana Niet meer actief

ON-topic weer, graag. ;)

15. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@leliana, Grumpycat!!!! :D

On topic. Denk niet dat Maxima zwanger is.
    Duitsland is gek op ons koningshuis en zou dat graag willen.

Ik zou het leuk vinden;)

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

:D:D

Ik zou het ook heel erg leuk vinden!! Wie weet! :)

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach gossie, een lief klein prinsje zou toch super zijn :D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja een prinsje! Maar Duitsland kwam er dus mee of?
    Want de rdw ontkende niks toch?

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    De RDW heeft hier weinig mee te maken hoor, die zijn meer van de kentekens enzo ;)
    Maar de RVD ontkent niks en bevestigd ook niks, kortom afwachten.. Maar het zou wel errug leuk zijn als er nog een klein prinsje (of prinsesje) komt. En idd als ik het goed begreep komt het bericht uit Duitsland

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja die bedoel ik:D..;)...
    Vreemd toch dat ze niet gelijk zeggen dat het niet waar is....dan zou je toch denken dat t klopt niet?

Deel Deze Pagina