Ik weet niet of iemand het hier al had neergezet, maar las net dat jessica simpson ook weer zwanger is van de 2de...
Adèle heeft nog steeds haar zoontje niet aangegeven en de naam dus ook niet. Ze noemt hem "little peanut"
Vind ik ook hoor! Heeft Fillemon dat ook niet gedaan met de namen van zijn kids? Volgens mij is Shakira ook aan het bevallen trouwens
Ze belde me hahaha as if! "I'd like to ask you all to accompany me in your prayers on this very important day of my life. Shak " bovenstaande zei ze op twitter, en in de televaag staat ook een stukje Zangeres Shakira opgenomen - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Spannend voor shakira. Ze was prachtig zwanger in elk geval dus daar zal vast ook een prachtig kindje zijn.
dat maakt haar juist lief en bereikbaar, en dankbaar voor haar fans die meeleven e.d. die hebben haar gemaakt en zij is de niet vergeten dat vind ik erg mooi.. lijkt me wel een pittige tante maar wel met een heel warm hart.
Het zoontje van Shakira is geboren: Shakira bevallen van zoon | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hij heet Milan. Mebarak is trouwens de achternaam van Shakira trouwens.
Wat betreft Adele....Aan een kant kan ik me het wel voorstellen dat je nog iets prive wilt houden. Aan de andere kant....laatst zag ik een foto van haar met haar zoontje....Het kereltje werd verstopt onder een dekentje. Deed me enigszins denken aan wijlen Michael Jackson. Wil je nu voor altijd je kindje blijven verstoppen?