ik zag t tv-stukje waarop ze t verklapt zou hebben, maar dat is echt wat mensen er graag van maken hoor!
Joelle en Vincent, beetje apparte combi, of ligt dat aan mij? Vindt t 2 totaal verschillende namen, Joelle en Vince zal beter klinken....
Dusss...... Sharon Osbourne zwanger - Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl [Privé]
Zucht, waar maak jij je druk om? Jij moet je evt 2e kindje dan ook naar een dier vernoemen, want beer en bijv Lisa past natuurlijk ook voor geen meter bij elkaar.
Zo de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet zeg En dan vraag jij aan brabbel waar ze zich druk om maakt
Nee hoor hahaha, ik redeneer op haar manier. Niet dat ik echt vind dat beer en Lisa niet bij elkaar past, maar op haar redenatie moet t dus niet bij elkaar passen. Ik ben daar nooit zo van, dat de namen bij elkaar moet passen. Want wie bepaalt of t past of niet?
Vind ik nou ook. Daarom vroeg ik waarom zij zich er druk over maakt. Alsof zij dus haar evt 2e kindje ook naar een dier moet vernoemen omdat het anders niet bij elkaar past. Dat slaat dus ook als een Lul op een drumstel, net als haar visie dat Joëlle en vincent niet goed bij elkaar passen
Maar blijkbaar maak jij je eigen er drukker om dan zij Ze vroeg zich alleen af of alleen zij het gek vond en jij maakt er een heel drama van
Misschien moet je eerst eens bij Brabbel informeren of dat wel de ECHTE naam van haar zoontje is voordat je zulke loze uitspraken doet! Ik weet toevallig dat het de bijnaam van haar zoontje is. De echte naam houdt ze liever voor haarzelf en dat is haar eigen keus. Dus haar zoon heet geen Beer. En nu weer ontopic