Was hier al bekend dat de zangeres van Epica ook zwanger is? *Simone Simons*. The Epica family expands / News / Epica Niet iedereen kent Epica, dat dan ook wel weer, maargoed. Liefs,
Als Beyonce zwanger was geweest, had ze vast weer ergens de show gestolen (letterlijk), door met een kussen onder haar jurk te verkondigen dat ze zwanger is....
Uh, ja. Op dat moment had ze nauwelijks een buik, ze was net enkele maanden zwanger. Daarom heeft ze het voor die show geheim kunnen houden. Bovendien was haar buik een paar dagen erna een heel stuk kleiner, of zeg maar bijna niet aanwezig.
Die nep buik heeft trouwens nog voor een hele rel gezorgd. Mensen beweerde dat Beyonce zelf haar kind niet heeft gedragen, omdat ze het risico niet wilde nemen dat haar lichaam zou veranderen...
kijk haar docu even dan kun je oordelen. Daar zie je duidelijk dat ze zelf zwanger was en dat ze een mk heeft gehad. Daar ga je niet over liegen lijkt me...ook iemand als Beyonce niet.
Ik oordeel niet hoor, het kan mij niets schelen hoe dat kind op de wereld is gekomen. En die rel had niets met de miskraam te maken.. Eerst kreeg ze Een miskraam, daarna werd ze weer zwanger en toonde dat tijdens de music awards met een nepbuik, wat voor roddels zorgde.
Was ook al goed te zien bij hun jubileumconcert. Leuk! Mijn facebook stond er vol mee van "zou het?" en toen kwam de bevestiging al vrij snel
Dat bedoel ik niet. Tijdens die show had ze een nep buik gebruikt omdat ze zelf nog geen duidelijke buik had.
Vond het nog lang duren, het was zo duidelijk als wat, snap het niet zo goed waarom je het dan nog 'probeert' zo lang geheim te houden.. Liefs,
Kwestie van goed plannen wat het makkelijkst uitkomt in het marketingschema fans raken nogal snel in paniek van zulk nieuws (komt het album wel op tijd uit, gaat dit en dit concert wel door?) Althans, is mijn ervaring xD
Jaa had het ook gezien, echt zo leuk!! Zag ook al onder live foto's van iedereen staan: huh?? Simone pregnant??! Haha was overduidelijk dat ze ineens een buikje had.
Beyoncé faket zwangerschap? | Hoax Hier zie je duidelijk dat Beyoncé niet altijd een echt buikje had, want hij vouwt dubbel als ze gaat zitten hihi