Pffff ja echt Zo las ik ook een stukje van Yolanthe....ze is nu wel toe een kids. En ze dacht zelf wel zwanger te worden in Turkije..... Tja ik hoop het voor haar......
vanmorgen op de radio bij giel zei ze dat ze helemaal nog niet bezig is met kids, allemaal ge roddel zei ze.
Bizar he dat de media zo'n dingen verzint .... Te gek voor woorden altijd. Wist ik natuurlijk ook wel dat het gelul kon zijn hoor
Ik zou het heel naar voor haar vinden als ze nu al wel bezig zijn ( al een tijdje ) en dat het gewoon niet lukt... en dan steeds die speculaties
My thought exactly, wel 'lelijk' hoe sommigen reageren hoor. Je zou bijna denken aan pms, haha. Ook ik hou me niet dagelijks bezig met beroemdheden o.d. Maar dit leek me even leuk nieuws voor tussendoor, vandaar.
dit geloof ik eerder. vraag me af of ze uberhaupt zwanger kan worden nu ze zoveel is afgevallen. (gaat niet om dunne mensen in t algemeen maar gewoon om hoe zij nu in korte tijd best mager is geworden) als je zo bezig bent met afvallen je carriere ben je dan bezig met kindjes?
Misschien dat ze bang is om ''dik'' te worden tijdens haar zwangerschap. Dat ze nu eerst enorm is afgevallen..Ik heb zelf een beetje het vermoeden dat ze wel willen maar dat het niet lukt maar goed dat is natuurlijk mijn vermoeden. Want tegenwoordig willen alle bekenden net als Doutzen Cruz na 6 weken weer helemaal strak zijn..
Ja starry ik denk dat ook wel eens dat het niet zo lukt....in dat programma zei ze ook dat haar grootste wens natuurlijk mama worden was.
Channing Tatum en Jenna Dewan zijn ouders geworden! 'Channing Tatum is vader geworden' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Kim Kardashian wil eigen placenta opeten Kim Kardashian wil eigen placenta opeten | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ach...waarom ook niet
Jan Smit wordt ook weer vader. Is hier vast al wel bekend maar ik wist het nog niet Ik hoorde het gisteren bij de Jandino Show.
Tuurlijk Las trouwens laatst ook ergens dat ze het zwanger zijn ook wel onderschat had...Joh! Wij deien allemaal voor de lol uit! Maar wel weer cool dat ze ook "gewoon" zwanger is en het laat zien!