Oh oke..... Hij dacht toch al een paar weken terug dat ze vrijdags ging bevallen of zo? Mmmm niet dus.
Overigens denk ik hetzelfde over Rutger van Castricum, en die heeft toch ook al 2 kinderen.. *braak*. Hij zal thuis vast anders zijn maar dan alsnog.
Mwah .... niet mijn type, maar daar zit toch gewoon een goeie kop op! Ben trouwens enorm fan, dat scheelt vast ook.
ze was wel al 2 weken geleden uitgerekend, dus er zal toch wel een keer iets zijn? Hans Teeuwen lijkt me juist een leuke papa! Een kennis van mn ouders was in zijn jeugd met Hans huisgenoten op zo'n studentenkamer en hij is wel raar, maar dat is ook een beetje t typetje dat ie neerzet.
Ja ik denk dat hij thuis juist heel gewoon is Vind hem eerder te oud dan te raar Maar goed, tegenwoordig is 46 ook niet meer zo oud
Niemand kent Hans Teeuwen in het echt. Hoogstwaarschijnlijk is het een gewone leuke papa die zielsveel van zijn kindje gaat houden. Wie zijn wij om daar dan over te oordelen?
Zijn humor is geweldig maat daarop kun je een mens ook moeilijk beoordelen lijkt mij? Meer zie ik iig nooit van hem.
Victor Reinier wordt vader - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Leuk ik ben een echte Flikken Maastricht fan
Veel in het nieuws nu!! :O Kate Winslet in verwachting van derde kind | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Jennifer Love Hewitt is zwanger | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Liefs,
Dit gevoel heb ik ook al heel lang bij Yolanthe en Wesley! Zou wel vervelend zijn, zeker bij een bekend koppel vanwege alle speculaties altijd!