Op t ad staat dat ze vaginaal bevallen is. Leuk weer dat geroddel. Amerikanen zijn raar, maar je mag echt geen keizersnede zonder medische indicatie hoor
Trouwens is dit topic niet om een beetje te rodelen Heb eens wat opgezocht..... Kom er niet achter of het nu wel of niet zomaar mag... Maar het is wel het land met de meeste kzsnedes....
Mij is 'geleerd' op pufcursus dat ze zoveel kzsnedes hebben ivm de hoge hoeveelheid ruggenprikken die ze aanbieden (je bent daar raar als je em niet neemt) Kindjes reageren daar niet altijd lekker op waardoor ze eerder moeten ingrijpen.
Ja dat geloof ik best je ziet dat ook vaak,op tv als je die programma's kijkt van bevallingen in Amerika
Nee hoor, ze grijpen daar gewoon eerder in dan hier. In nederland moet je namelijk eerst half dood zijn voordat ze overgaan tot een ks! Of je kind moet in zo'n hoge nood zijn.
Maar goed....voordat we weer de welbekende ks-discussie gaan krijgen: Een ks ondergaan is absoluut geen pretje, heeft een gigantische nasleep en is niet aan te raden.
Maakt niet uit welk land, maar een geplande ks doen ze natuurlijk nergens bij 35 weken! Ik heb niet gehoord dat er een medische reden was dat een geplande ks geïndiceerd was?
Maar misschien was ze gewoon rond de 38-40 weken dat weten we niet he. Maar het gebeurt veel met sterren hoor. Die krijgen 'gewoon' een ks en gelijk zo'n buikwandcorrectie erbij hupppa en weer strak in het vel. Nou ja het zal vast nog wel voorbij komen bij KUWTK of ze wel of niet vaginaal bevallen is... Anyway fijn dat het meisje gezond is in ieder geval.
Kim Kardashian zij eerder nog dat ze graag vaginaal wilde bevallen dus die KS heeft ze niet zelf gevraagd
O en als het meisje iets meer dan 2 kg weegt, zal ze vast geen 38 weken zwanger zijn geweest.. dus 5 weken te vroeg is wel een redelijke indicatie..
Gelukkig dat het kindje wel oké is. Ik vind Kanye een creep en die Kim vind ik ook niets aan, dus heb verder niet zoveel met die mensen. Misschien de serie maar weer eens verder kijken Weet iemand of de scheiding van Kim er nog op tijd doorheen was?