Hoorde net op 3FM dat Patriek Lodiers voor de 2e keer vader is geworden van een zoontje -> Toots.... tja, die naam zou mijn keuze iig niet zijn geweest.... Oh wacht hier is het ook op nu.nl! Patrick Lodiers voor tweede keer vader geworden | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Liefs,
Jeetje zeg, wat een naam.. allemaal leuk om zelf dingen te bedenken, maar vergeten ze daarbij even dat iemand echt zijn hele leven met die naam moet doen?
Otis en toots...die combinatie alleen al rolt niet echt lekker over de tong maar toots is echt verschrikkelijk.
Nog steeds niet bekend gemaakt.We wachten in spanning af haha. Ik las net op een site dat er stond "the baby wheight was less than 5 pounds"... en dat ze een vaginale bevalling heeft gehad. Hoop het voor haar want een keizersnee is echt allesbehalve leuk (ik had een spoedje vanuit huis) En Otis en Toots, neem aan dat dat uitgesproken wordt als Toets toch? Aparte naam inderdaad zeg, nou ja ieder zijn ding, niet het mijne
Ik ken een Toots, maar dat is een meisje. En Toots Tielemans. Dus zo raar is het eigenlijk nog niet? Mijn keuze was het in ieder geval niet geweest... Ben wel benieuwd naar de naam van de nieuwe Kardashian.
En op andere sites weer dat ze een keizersnede heeft gehad.. Ben wel benieuwd hoe het meisje eruit ziet en hoe ze heet. Zal vast wachten zijn tot een aflevering in keeping up with the kardashians vanwege de kijkcijfers gok ik zo Het nieuwe seizoen is 2 weken geleden begonnen van die serie
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze denken dat de naam met een K gaat zijn.. Kourtney's kinderen heten ook gewoon Mason en Penelope, ook niet met een K (media spreekt over familietraditie wat betreft de namen met een K) vind het dus apart dat de media aanneemt dat het een naam met een K word.
Meer omdat zowel Kim als Kanye met een K begint? Maarja, kan me er eigenlijk ook niet echt druk om maken, hahaha! Liefs,
Anna Duggar (schoondochter van Michelle Duggar, van 19 kids and counting) is ook hoogzwanger en één dezer dagen uitgerekend, ben wel benieuwd wanneer haar 3e komt en of het weer een thuisbevalling wordt.
Dat is waar, maar toch wel n btje traditie; de kinderen (meiden) van mama Kris beginnen allemaal met een K. (en dan heet dr zoon Rob). Bruce zn zoons beginnen ook allemaal met een B.
Die is al geboren zag ik op hun blog! Duggar Family Blog: Updates and Pictures Jim Bob and Michelle Duggar 19 Kids and Counting: Photos of Marcus Een jongetje, Marcus, en idd een thuisbevalling!
Grappig zeg, gisteren keek ik nog en toen was er geen nieuws. Al moet ik wel zeggen dat ik niet naar de blog was gegaan, alleen de site. Over traditie gesproken, weer een M dus!
Grappige site zeg. Wat een snoepies, die jongsten. Apart dat zij met kleding en al in bad zit (of zie ik dat verkeerd?)
Hoezo apart, deze mensen houden er gewoon andere normen en waarden op na qua kleding dan de meeste anderen. Zo dragen ze ook alleen maar rokken tot onder hun knie enzo. Lijkt me dat ze niet zo naakt met haar schoonzusje en verloskundige erbij in bad gaat zitten (was het een badbevalling dan eigenlijk?).