Nou precies! Dat ze in 1x zwanger is, kan ze ook niks aan doen. Maar dat het zo ongeveer een ongelukje was, na 9 pas weken een testje doen en al die tijd roken en drinken is gewoon stom. Ik dacht dat ik heel erg Pfeiffer had, duh......
Ik heb nooit Pfeiffer gehad dus ik weet niet hoe het voelt, maar als ik geen pil of w/e zou gebruiken en onbeschermde seks zou hebben, zou ik toch eerder denken aan zwangerschap dan meteen een of andere ziekte. Echt raar, 9 weken!
idd een rare berichtgeving. Het leest nu net alsof ze door het roken en de drank een helder moment kreeg en dacht goh laat ik eens een test doen ik heb ook pfeiffer ghad, was erg ziek, had veel kwalen behalve misselijkheid. ze was trouwens vanavond bij de "lijfshow" had ze even haar basiskennis over gezondheid wel kunnen updaten @ Anna Leigh: sorry, ook bij mijn 2e aapje was het in 1 keer raak, maar ik weet van mijn oudste hoe het je kan opbreken als het een tijd(je) duurt voor je zwanger raakt. Het is denk ik gewoon een kwestie van geluk hebben en niet dat je er bewust iets voor moet doen of laten (behalve het "oefenen" natuurlijk ) @ dochter van K. Kardashian (Kaidence) ik dacht dat het een verkrachte versie was van guidance (bescherming)
Kaidence is niet zo raar toch? 9 weken is 1 ongi overslaan. Als je een drukke baan hebt en t niet bijhoudt is die tijd zo voorbij hoor. En dan sta je daar echt niet zo bij stil... Wat wordt er vaak hard geoordeeld hier zeg!
@ Sahi... Maar als je er toch mee bezig bent zouden toch wat eerder belletjes moeten gaan rinkelen?! Daarnaast denk ik tja als je er mee bezig bent wil je toch in een goed lichaam zitten? Waarom dan niet al stoppen met alcohol en roken? (Mijn mening, we hoeven hier geen discussie over te starten ) Btw: Las dat Kim Kardashian zwangerschapsvergiftiging had dat vandaar de bevalling is opgewekt... Dus dan klopt die 5 weken te vroeg wel. Ben benieuwd hoe ze ermee omgaan, te vroeg geboren baby is toch wat meer zorgen. Ik bedacht me ineens, dat hoor je bijna nooit hé? Bij de sterren, een te vroeg geboren kindje!
Vwb Do, ik snap dat ook nooit zo goed, je bent bewust gestopt met de pil o.i.d. en dan let je dus niet op wanneer je ongesteld wordt..... Vreemd! En waarom moet ze er perse bij zeggen dat het in één keer raak is? Het is onnodig en kwetsend voor mensen die er al lang mee bezig zijn. Daar denk je toch ff over na, vooral als BN'er?
Ik denk dat veel mensen daar niet over nadenken.. als je op een forum als ZP komt zie je dat het niet altijd meteen lukt, maar ik had ook altijd het idee dat zwanger worden iets is wat je gewoon even doet. En als je dan van de eerste keer zwanger bent wordt dat bevestigd en dan verdiep je je er ook niet meer in.. denk ik?
Nou vindt nu niet dat je het voor je moet houden dat je gelijk zwanger bent geworden? Dat gaat wel een beetje ver.....
Leuk dat er weer een Duggar bij is gekomen! En tsja die Do.. sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Als je geen anticonceptie gebruikt en je rookt en drinkt, vind ik dat je wel wat vaker mag controleren of je zwanger bent.. en bij pfeiffer, denk je aan moeheid en niet aan misselijkheid toch? Hoeveel hersencellen heeft zij??
ik dacht ff de 20ste voor de ouders, maar de oudste zoon heeft de 3e erbij! 25 jaar en dan 3. Tsja... mijn keus zou het niet zijn. Ieder z'n ding. Fijn voor hun.
Hoeft inderdaad niet, maar wat is de toegevoegde waarde? Laten we het er maar op houden dat de een meer aan andermans gevoelens denkt dan de ander....... Ik zou gedacht hebben, misschien moet ik dat maar niet zeggen, is niet leuk voor mensen bij wie het niet lukt of die geen kinderen kunnen krijgen.
Do wil kind met geliefde | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hier kan je lezen dat Do dolgraag een kind wil. En zwanger word je niet zomaar, daar is onbeschermde sex voor nodig, duh .. Helemaal fijn dat het meteen raak was, daar irriteer ik me ook niet aan, maar wel dat je twee maanden stug door blijft roken en drinken, terwijl je een kinderwens hebt en vrijt zonder voorbehoedsmiddel en dan niet even een testje doet. En er dan ook nog zo dom en laconiek over doen: 'Ik dacht dat ik hartstikke Pfeiffer had'. Jammer dat ze zichzelf met dit soort acties en uitspraken behoorlijk dom wegzet.
+1 Ja dit! Het is een optelsom, bewust zwanger willen worden en dan toch roken en drinken, maar dan wel meteen zwanger. Verhoogt haar gunfactor niet. Ter info: bij mij heeft het 6 maanden geduurd, voel me dus niet persoonlijk aangesproken.