Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vervelend voor haar.
    Het was 'vermeend'.
    Hier hebben ze het wel gerekt tot 36 weken toen ik PE had.
    Een te vroeg geboren baby is ook niet niks namelijk.
    Maar het is en blijft een gevaarlijk ziekte van de moeder.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mag je dan je eigen geluk niet delen op die manier?
    Zeker zijn er mensen waarbij het allemaal minder leuk aan toe gaat...
    Maar met alle respect daar hoeft iemand anders niet zijn mond voor te houden.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Anna Duggar is trouwens niet (zoals eerder hier werd gezegd) thuis bevallen, maar in het geboortecentrum van haar verloskundige. Welcoming a New Grandduggar - Home - The Duggar Family

Ik vind 25 jaar en 3 kinderen wel meevallen eerlijk gezegd, heb een vriendin die even oud is als ik (26) en zij is een tijd terug bevallen van de 5e.

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Helemaal mee eens. Vind haar ook een B artiest en T Berge is idd een aandachtszieke kleuter.

En ik snap het ook niet,ze zijn wel bezig met zwanger worden maar ze rookte nog wel:( In mijn omgeving stoppen mensen met roken als ze aan kinderen beginnen.

5. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

wat is de toegevoegde waarde van iemand die zegd dat het niet makkelijk gaat of dat ze in behandeling zijn? dat is toch ook geen toegevoegde waarde?? als of het dan leuk is voor de mensen bij wie het wel meteen lukt, je bent ze dan toch ook een schuld gevoel aan het aan praten.

o,ja voordat er dadelijk gezegd wordt maar ja jij hebt een kind. Ja idd wij zijn gezegd met een gezonde dochter maar ook daar hebben wij op moeten wachten en voor moet vechten maar dat wil niet zeggen dat ik niet gelukkig en blij kan zijn als iemand anders zegd dat ze meteen zwanger zijn. Ik ben blij dat er dan weer iemand is die de MMM niet hoeft mee te maken.

6. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.600
    1.053
    113
    Hier
    mooi gezegt

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

+1!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Waar het dus (weer) op neer komt, is dat de mensen bij wie het wel lukt, hun mond maar moeten houden. Daar pas ik voor!
    En wat de toegevoegde waarde is....hun geluk misschien?
    Wat een misgunst weer, bah!

Wat een vooroordelen hier zeg over Do! Ik kan er over mee praten, rookte, dronk en kwam er met 8,5 week achter dat ik zwanger was.

Bah bah bah, wat een afgunst hier!

10. Islah

Islah Niet meer actief

Dat snap ik ook niet, tegenwoordig moet je je zowat doodschamen wanneer je het geluk hebt dat het in 1x raak is, of zelfs binnen een half jaar.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavanjuul maar was je wel bezig met zwanger worden dan?
    Want dan kun je ook snappen dat je zwanger kan zijn en dan hoor je te stoppen met roken en drinken.

12. Ouders zijn niet meer zwanger geworden na het verlies van hun laatste kind. Maar 25 jaar en 3 kinderen, is toch niet bizar? Tsja ik heb er ook 3 gekregen en zelfde leeftijd..

13. Geen vooroordelen als ze zelf zei dat ze dacht dat ze misselijk door pfeiffer was, geen anticonceptie gebruikte en gewoon doorging met drinken en roken terwijl ze wist dat er een kans was dat ze zwanger was. Dan ben je gewoon niet zo snugger, that's all.. :)

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nee, niet in de zin van: ik stop met de pil want we willen nu kinderen.
    Ja, in de zin van: als je geen pil slikt en je hebt sex, is er een kans dat je zwanger kan raken :p

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Maar je weet toch helemaal niet wat de reden is geweest dat ze geen anticonceptie gebruikte? Zijn allemaal aannames.

En buiten dat, iedereen is vrij om te bepalen wanneer je stopt met roken en/of drinken. Sommigen doen dat van te voren om zwanger te raken en sommigen doen dat als ze zwanger zijn.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ze gaf zelf aan niet verwacht te hebben dat het zo snel kon gaan...beetje naief dan niet?

17. Hoeveel redenen zijn er om met alle anticonceptie te stoppen dan? :D

Tuurlijk moet je zelf weten wanneer je stopt met roken en drinken. Maar ik vind het wel onverantwoordelijk als je doorrookt en drinkt terwijl je zwanger kan zijn.

Verder gun ik het ze van harte hoor, heus, alleen komt het zo erg dom over.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat een lelijkheid hier zeg.
    ik ken ook mmm-meiden die roken en af en toe een wijntje drinken, maar daar wordt niet over gevallen. Want die roken vanwege alle stress om het zwanger worden? En daar mag je dan niks van zeggen, want ze hebben het al zo moeilijk?
    Ik vind het nogal zielig om tegen heel de wereld te schreeuwen hoe zwaar je het wel niet hebt dat je niet zwanger kan worden. is toch niet nodig? Net als met alle andere dingen die tegen kunnen zitten in je leven, dat hoeft toch niet levensgroot dagelijks op internet en alles, ik vind dat allemaal nogal zelfmedelijden...
    Natuurlijk is het zwaar hoor, dat hoor je mij niet zeggen, maar om dan iemand die meteen zwanger wordt het te misgunnen vind ik heel raar.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zullen we maar weer on topic gaan meiden ;)

Deel Deze Pagina