Beroemd en zwanger (deel 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Nou mijn mond viel wel even open. 6 weken geleden bevallen van een dochter genaamd Nori. Vind dit toch wel bijzonder want het is ook niet de meest veel voorkomende naam. Al hoop ik niet dat het net zo'n troela word haha.

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Neem aan dat je achternaam geen west, east of south is? Dan vind ik wel meevallen, moet wel écht aan sushi denken (maar ik ben een addict!)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb zelf geen idee wat Nori met sushi te maken heeft maar ik eet dat ook niet :p

4. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Roxyroxx: haha nee toevallig niet ;) vind onze achternaam ook stukken beter bij de naam staan. 3 leters komen ook in de achternaam voor maar op een andere volgorde. Hierdoor geeft het in totaal wel een mooie klank.

Lov23: nori betekend onderandere zeewier(of geloof, leersysteem) wat word gebruikt voor sushi. Maar het is ook een Japanse naam.
    Ohja en een Japanse prinses draagt deze naam.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaha :D
    Nou ik vindt het een mooie naam :D

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik ook hoor!:)

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nori klinkt een beetje als Nora(h).

Vind het wel mooi voor een donker(harig) kindje.

9. Annette123

Annette123 Niet meer actief

North West... Ik was elke dag aan het kijken wat d'r naam zou zijn. Was zo benieuwd, want ik kijk altijd graag naar de realityshows van de kardashians. Toen ml het vertelde geloofde ik het niet. Kijk Kaidence zou ook mn smaak niet zijn, maar ik vind het zielig als je je kind zo'n combinatie van namen geeft waardoor de hele naam als een grapje klinkt. Dat arme kind gaat dan echt geplaagd worden op school. Ze wordt nu al geplaagd op twitter. Nu kijk ik telkens op internet om te zien of er al bekend is, dat het uiteindelijk een grap is. Zie nog niks haha. Maar ja, ieder zn smaak zullen we maar zeggen.
    Nori of Norah vind ik wel leuk bij West staan.

10. Islah

Islah Niet meer actief

In bepaalde landen komt de naam Nuri/Nouri ook wel voor hoor. Ik ken trouwens iemand (Afghaans) die Noori heet met haar achternaam, maar dan dus met 2 o's.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Haha, nou het grappige is, we kregen een zwarte en een witte kat toen (zusjes) en de andere heet Keiko. We wisten eerst niet welke naam bij wie, maar wij vonden Nori ook op Norit lijken en daarom draagt de zwarte kat die naam :p

Nuri/Nouri vind ik trouwens wel leuk.

Wat betreft zwangere beroemde mensen, ik lees net dat Susan Smit in verwachting is van een zoontje. Maar da's misschien alweer oud nieuws.

12. zogelukkig

Oh leuk! Ties is wel in de mode zeg!

Ik vond het altijd een mooie naam, maar hoor hem nu toch iets te vaak.

Net zoals met Finn, die kom je ook echt overal tegen.

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  14. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hannelore switelood is ook zwanger. Zij is nieuwslezeres. Weet iemand hoe lang?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hij heeft wel wat he:D

Geen idee lievemama

16. zogelukkig

nooit van gehoord ...

17. adi

adi Niet meer actief

Ochtend nieuws op RTL4

18. Ken ik ook niet.

Nori is in ieder geval een heel stuk beter dan North West :D

19. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Via Google erachter gekomen dat ze in maart 4 maanden zwanger was, dus tel maar uit. ;)

Liefs,

Deel Deze Pagina