wist pas van de week dat ze zwanger was toen ik haar zag in zo'n reclame kijk blijkbaar nooit programma's van haar of ze is verder nooit op tv haha
Katja Römer-Schuurman is bevallen Katja Schuurman is donderdagochtend moeder geworden, dat bevestigt overgrootopa Piet Römer aan RTL Boulevard. Katja en Thijs Römer-Schuurman zijn de trotse ouders geworden van een meisje. Piet vertelt RTL Boulevard dat het meisje donderdagochtend in het ziekenhuis ter wereld is gekomen: De bevalling is goed gegaan. Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat. Ze gaat waarschijnlijk Sammie heten. Laatst gewijzigd: donderdag 22 april 2010, 15:15
Sammie?? Ik geef geen commentaar Ik ben erg blij voor ze ik zat al de hele tijd op nu.nl te kijken of het er was!
Ohh wat leuk voor ze!! 2 dagen voor mijn verjaardag Die naam zal ik ook maar niks van zeggen...Had toch wel een leukere naam verwacht bij haar!
Die naam vind ik ook niks. Maar hoezo "waarschijnlijk"? Kan me niet voorstellen dat ze nu die naam bekend maken en volgende week ineens met een andere naam komen. Maar goed, in de showbizz kan alles.
op telegraaf is het 'waarschijnlijk' weg gehaald, er staat nu dat ze gewoon Sammie heet.. had toch ook wel een andere naam verwacht maarja...
hahaha zag het net ook op boulevard. Echt heel leuk voor ze. Ik vind de naam Sammie niet mooi maar ook nietlelijk. we een beetje bij ze passen eigenlijk.
Ja daarom.. Zou het zelf niet kiezen! Maar het is nou ook niet belachelijk ofzo of dat dat kind voor lul loopt met dr naam..
zou het zelf niet kiezen maar vind de naam wel leuk hoor.. haha Piet Römer.. geweldige vent haha.. zorgsgewijs?