Superster-DJ Armin van Buuren is voor de tweede keer vader geworden. Dit maakte de dj in de nacht van zaterdag op zondag bekend op Twitter. "Mijn vrouw is een paar uur geleden bevallen van een kleine broer voor Fenna!! Het gaat goed met moeder en zoon en ik ben de gelukkigste vader van de wereld!!, schrijft Armin. Het werk wachtte gelijk op de wereldberoemde dj. "Na de geboorte ging ik direct naar Tomorrowland om te draaien. Nu weer snel naar huis. Bedankt België!!" Armin wilde de bevalling absoluut niet missen en had daarom een aantal weken vrijgenomen. "Ik vind dat wel jammer, want juli is natuurlijk wel altijd de feestmaand. Maar je kan een geboorte niet plannen", zei de dj in juni.
Wesley Klein heeft een zoontje gekregen. Dat luistert naar de naam Wesley. De winnaar van Popstars had met zijn vrouw Nelly al een dochter: Jailey.
Ik zou mn kind nooit naar mezelf vernoemen. Tenzij mijn moeder en oma etc ook zo heten. Maar dan als tweede naam. Het komt beetje arrogant over. ook zou ik mijn zoon niet de naam geven van mijn man. Lijkt me heel irritant
Chris Hordijk is vader geworden van een dochter, Josje. Dat maakte de zanger via Twitter bekend. Sinds gisteren zijn @ChristiHordijk en ik de super trotse papa en mama van onze prachtige dochter Josje" aldus Chris. Zijn jongere zus Lisa Lois twitterde: Ik wens vanaf nu aangesproken te worden als Tante Lisa. Gister hebben @chrishordijk en @ChristiHordijk een prachtige dochter gekregen!! In januari kondigde Chris (29), finalist van het tweede seizoen van The Voice of Holland, aan dat hij vader zou worden.
Ik weet nog steeds niet wie al die K's zijn en waarom ze beroemd zijn. ik vind ze allemaal hetzelfde eruit zien en ze zijn steeds zwanger. Je hebt trouwens wel een fijne profielfoto
Leuk. Ik kijk wel eens de Kardashians en vind het een leuke meid. Goed voor de kinderen (zover je het kunt beoordelen zo natuurlijk) en heel pro-borstvoeding (heeft de jongste ruim een jaar gevoed dacht ik) Komt niet zo heel vaak voor in showbizzzzland
Vind het zo naar voor Khloé, die steeds toe moet zien hoe haar zussen zwanger raken. Tenminste, zij heeft nog steeds geen kindje toch?
Nee klopt. ze doet er in de series wel redelijk luchtig over maar ja, je weet nooit wat daar onder schuilt
Haha ik kijk t wel die Kardashians. Lol ja dank je mooie man heb ik he Ik vind t ook heel sneu voor Kloé...ik snap dat ze niet voor de camera's wil janken constant,maar buiten t beeld zal ze dat vast wel doen En dan dr man die nog vreemd gegaan is...