Jojanneke van den Berge bevallen van dochter | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ken haar wel maar wist niet dat ze zwanger was.....
Gers Pardoel is zaterdag 9 november vader geworden van een zoontje Goud. Dit is op zijn twitterpagina bekend gemaakt (via een instagram link). Serieus, ik dacht dat ik het niet goed las of dat het een grap was, maar GOUD??????? Ik heb al heel wat namen voorbij zien komen, maar ik vind dit dus echt verschrikkelijk .
Ok goud vind het ook niet echt een geweldige naam. Als het een meisje was geweest was het misschien wel zilver of silver geweest Haha
leuk voor ze dat ze een zoontje hebben! maar die naam is ook niet echt mijn smaak, maar ja als hun t mooi vinden
Zag die naam vanochtend ook voorbij komen. Verschrikkelijk. Snap serieus niet dat over dat soort dingen niet beter wordt nagedacht. Tenminste, het kan niet anders dan dat ze dit jongetje deze naam in een vlaag van verstandsverbijstering hebben gegeven
Alsof gers een normale naam is... laat m t lekker zelf weten. Ja van Sander Lantinga vind ik t echt cool nieuws! Die aankondiging op de radio was ook echt super! :'D
Nee dat denk ik niet. Goud, tja...ik weet het niet hoor. Zou dit kind nu een gouden toekomst krijgen? Flauw ik weet het
Zij heet Selina van Gold geloof ik. Misschien dat daar de link te vinden is? Ik heb echt geen idee, maar had dat niet verwacht van Gers.
Goud tja..niet mijn smaak maar nu ik het een aantal keren voorbij heb horen komen ben ik er eigenlijk al aan gewend en vind ik het niet eens meer heel gek klinken